مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

الگوسازی از شخصیت و سیره شهدا، تنها بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهداست

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: الگوسازی از شخصیت و سیره شهدا، تنها بخشی از وظائف جامعه نسبت به این بزرگواران می باشد.
کد خبر: ۸۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ - 12May 2016

الگوسازی از شخصیت و سیره شهدا، تنها بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهداست

به گزارش دفاع پرس از شیراز، همزمان با سالروز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) از همسران شهدای مدافع حرم در استان فارس تجلیل شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار کشور عزیزمان درمنطقه وجهان مدیون جان فشانی ها و ایثارگری های شهدا و ایثارگران و  صبر و استقامت خانواده های سرافراز آنهاست اظهار داشت: بزرگداشت شهید به معنای تکریم تمام نیکی ها و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه است و الگوسازی از شخصیت و سیره شهدا، تنها بخشی از وظائف جامعه نسبت به این بزرگواران می باشد.

رجبعلی راهی افزود : امروز خانواده های معظم شهدا چون حضرت زینب (س) رسالتی مهم بر عهده دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل های آینده از مهمترین وظایف این خانواده هاست.

در ادامه این مراسم اعظم سالاری ، همسر سردار شهید عبداله اسکندری از شهدای مدافع حرم نیز گفت : شهدا افرادی فروتن و به دور از تکبر بوده اند که همواره حیاتی عزتمند داشته و با جهاد در راه خدا ، سعادت دنیوی و اخروی را برای خود برگزیدند.

 وی مدافعان حرم را مدافعان و فداییان اسلام ذکر کرد و افزود: امروزه هدف دشمنان تنها ضربه زدن به عراق و سوریه و کشورهای اسلامی نیست بلکه آنها نیت ضربه زدن بر پیکره دین اسلام را دارند و رزمندگان اسلام و مدافعان حرم که در این کشورهای مسلمان نشین با دشمنان به مبارزه می پردازند از اسلام و انسانیت دفاع می کنند. 

به گزارش دفاع پرس، استان فارس نزدیک به 50 شهید مدافع حرم تقدیم کرده است که حدود 30 نفر از آن ها متاهل بوده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار