یادداشت/ حمید رضا مهدیزاده

لا یوم کیومک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

بت شکن تاریخ پس از غیبت، با درایتی حیدر گونه روز سوم شعبان که مصادف بود با ولادت گوهر بار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نامیدند.
کد خبر: ۸۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ - 12May 2016

لا یوم کیومک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حمید رضا مهدیزاده در یادداشتی اختصاصی برای دفاع پرس به مناسبت روز پاسدار نوشت: بت شکن تاریخ پس از غیبت، با درایتی حیدر گونه روز سوم شعبان که مصادف بود با ولادت گوهر بار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نامیدند.

و چرا نباید که روز پاسدار همزمان شود با تولد سرور و سالار آزادگان جهان که برای پاسداری دین خدا، در روز الست فریاد هیهات من الذله سر داد و عاشورا نیز وعده گاه پرواز عاشقانهاش به مقصد ملکوت ذات اقدس ( جل جلاله ) گردید.

به راستی چه زیبا فرمود امام مجتبی (ع) که لا یوم کیومک یا ابا عبدالله و اگر روزی در تاریخ خلقت همچون دهم محرم سال 61 هجری نمیباشد آیا به مانند سوم شعبان سال چهارم هجری نیز روز دیگری هست؟

پس باید هم که پاسداران به تاسی از امام حسین (ع) خون دادن در راه خدا را بالاترین مرتبه عرفان به لحاظ فنای در صفات جلیله باری تعالی بدانند که رسول گرامی اسلام (ص) فرمودند ان الحسین (ع) مصباح الهدی و سفینته النجاه و مگر میشود به جزیره رویایی عرفان از برای عبودیت محض برای پروردگار یکتا وارد شد جز سوار شدن بر نازنین کشتی امام العارفین کائنات هستی و عبور از اقیانوس خونی که بقیه الله العظم (عج) ثارالله خوانده اش .

و چون چنین گشت آن شیرمردان سرو قامت روی سینههای ستبرشان آیه شریفه و اعدوا لهم مستطعتم من قوه حک می کنند و یک روز در برابر منافقان کور دل در تهران، مشهد، اصفهان و تبریز میایستند و روز دیگر در تنگه مرصاد یدالله فوق ایدیهم برای تمامی بشریت از هر نژاد و قومی به زیبایی هر چه تمامتر معنا می کنند.

یک بار در کربلای 5 با رمز مقدس یا زهرای مرضیه (س) از شلمچه عازم بصره میشوند تا پس از رسیدن به کربلا و بوسه بر شش گوشه مرقد مطهر سید الشهداء عازم قدس شوند و روز دیگر در حلب، لاذقیه، دمشق با رمز مقدس یا زینب کبری (س) مدافعان حرم اهل البیت پیامبر اکرم (ص) در برابر حرامیان تکفیری شوند و حتی در بلندیهای جولان با انگشت اشاره قبله اول مسلمانان جهان را به یکدیگر نشان دهند تا کابوسی مرگبار در خوابهای پلید صهیونیستها نصیبشان گردد.

روز پاسدار از آن سبز پوشان بلند قامتی و سیرتی است که حاج احمد کاظمیها، حاج همتها، حاج حسین خرازیها، حاج احمد متوسلیانها، حاج ابراهیم هادیها، حاج محمد بروجردیها، حاج اصغر وصالیها، حاج حمید و حاج مهدی باکریها و... را فدای امام روح الله (ره) و امام و خامنهای در راه اسلام ناب محمدی (ص) کرده اند.

مبارکتان باشد آیه شریفه و اعدو الهم مسطعتم من قوه که پرچم زیبای جسم و روحتان گشته در نازنین روزی که به برکت شادی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام ) خداوند گناه فطرس ملک را بخشیدای سپاهیان سرافراز انقلاب اسلامی که اسم قاسم سلیمانیتان لرزه بر اندام پیروان بی شرف آل ابوسفیان لعنت الله اجمعین و کفار آمریکایی و صهیونیست میاندازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار