اعلام آمادگی سنگر سازان بی‌سنگر در پارک موزه دفاع مقدس استان آذربایجانشرقی

مدیر عامل سنگر سازان بی سنگر آذربایجانشرقی به همراه جمعی از پیشکسوتان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اعلام آمادگی جهت نمایش نقش جهاد سازندگی در پارک موزه دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ - 12May 2016

اعلام آمادگی سنگر سازان بی‌سنگر در پارک موزه دفاع مقدس استان آذربایجانشرقی

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حسین مردانلو، مدیر عامل کانون سنگر سازان بی سنگر استان به همراه جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن تبریک و تهنیت روز پاسدار و جانباز، از تلاشهای اداره کل حفظ  آثار  قدر دانی و اظهار کرد: آماده همکاری لازم جهت نمایش نقش جهاد سازندگی در پارک موزه دفاع مقدس استان هستیم.

سرتیپ دوم پاسدار عزت الله جعفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رزمندگان و پیشکسوتان سنگر سازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس نقش خود را بخوبی ایفا نمودهاند، بر انتقال ایثارگریها و جان فشانیهای آنان به نحو مطلوب و مناسب تاکید و خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری شما در انجام ماموریتهای این اداره کل از جمله نمایش نقش جهاد سازندگی در پارک موزه دفاع مقدس، تدوین دایره المعارف دفاع مقدس، پروژه تاریخ شناسی دفاع مقدس، چاپ کتب و ... وظیفه خود را بخوبی ادا نماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار