از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

برگزاری کارگروه تخصصی خواهران شهداء، جانبازان و ایثارگران+ تصاویر

کارگروه تخصصی خواهران شهدا با حضور جمعی از خواهران شهداء، جانبازان و ایثارگران در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ - 12May 2016

برگزاری کارگروه تخصصی خواهران شهداء، جانبازان و ایثارگران+ تصاویر

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در کار گروه تخصصی خواهران شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور آنان اظهار داشت: کار شما خواهران عزیز بعد از شهادت برادرانتان باید زینبی باشد و وظیفه همه ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

سردار جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برادران شما با استکبار مبارزه کردند و امروز مدافعان حرم هم اینکار را انجام میدهند و در مقابل 80 کشور به سرکردگی آمریکا در سوریه می جنگند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: شماها باید در جامعه تاًثیر گذار باشید و شما بعنوان خواهران شهداء، جانبازان و ایثارگران باید تلاش کنید و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را رواج دهید.

نسرین پیرسمساری، مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور خواهران در این کار گروه گفت: امروز نسل سوم و جدید ما با اعتقاد به ولایت فقیه و اطاعت محض از فرامین مقام عظمای ولایت در صحنههای مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی آمادهاند و ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان هستند.

پیر سمساری افزود: وظیفه ماست که خاطرات شهدایمان را به نسل جوان بازگو کنیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و اطاعت از بیانات معظم له باشیم.

مسئول امور بانوان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با اشاره به اهداف کارگروه تخصصی خواهران شهداء، جانبازان و ایثارگران، از آنان درخواست کرد تا در ثبت خاطرات برادرانشان با اداره کل حفظ آثار استان نهایت همکاری را داشته باشند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار