به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار صورت گرفت؛

دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار مجموعه کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ - 12May 2016

دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیتهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را ارائه کرد.

وی در خصوص باغ موزه دفاع مقدس افزود: در این راستا جلساتی با معاونین استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شدهاست و در حال پی گیری موضوعات مربوط به باغ موزه میباشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور استاندار اشاره کرد و افزود: کمیتههای تخصصی این شورا نیز بر اساس پیگیریهایی که صورت گرفته است در حال فعالیت میباشند.

سردار محمد علی پور با اشاره به اهمیت نقش خوزستان در دوران دفاع مقدس، تدوین دانشنامه جامع دفاع مقدس استان خوزستان را نقطه عطفی برای نسلهای آینده بیان نمود و تصریح کرد: در تلاش هستیم دایره المعارف استان را بصورت جدی برنامه ریزی نماییم و در این راستا نیاز به حمایت سپاه استان است.

سردارعلی پور اظهار داشت: با توجه به عقب ماندگی استان خوزستان در موضوع احداث باغ موزه دفاع مقدس ضرورت دارد مجموعه فرماندهان یگانهای نظامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان نسبت به این عقب ماندگی اهتمام ویژه داشته باشند.

در این جلسه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، باغ موزه دفاع مقدس استان را به عنوان ماندگارترین اثر در جهت تبیین نقش استان خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس قلمداد نمود و عزم جدی استان را در جهت ایفای این نقش خواستار شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان با اعلام آمادگی مجموعه سپاه استان در جهت اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر ضرورت تدوین دانشنامه جامع دفاع مقدس استان تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار