معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در ستاد گرامیداشت سوم خرداد :

سوم خرداد ، ازادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر اتخاذ برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه آیین گرامی داشت سوم خرداد، فتح خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ - 16May 2016

سوم خرداد ، ازادی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی

به گزارش دفاع پرس از سمنان، محمدرضا میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در جمع نمایندگان دستگاههای اجرایی استان افزود: گرامی داشت سوم خرداد باید به نحوی برنامه ریزی شود تا تبلور آن در تمامی نقاط کشور قابل مشاهده باشد.

وی به تقارن روز مقاومت، ایثار و پیروزی با میلاد حضرت مهدی (ع) و روز جوان اشاره و اضافه کرد: باید با برگزاری جشن ها و گرامی داشت این مناسب ها، شور و نشاط اجتماعی در استان به وجود آوریم.

میرزایی خاطرنشان کرد : باید رشادت های دلاورمردان دفاع مقدس برای نسل بعد بهدرستی بیان شود تا آنهایی که در جنگ ها حضورنداشتند بتوانند شرایط آن دوران را بهخوبی درک کنند.

وی امنیت امروز کشور ایران را مرهون رشادت ها و شهادت فرزندان این مرز و بوم دانست و گفت : رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی های رزمندگان بهترین الگو برای همه است.

سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان و دبیر ستاد گرامی داشت سوم خرداد در این نشست اظهار داشت: جنگ نظامی تمام شده است اما دفاع همچنان باقی است.سلامی با بیان این که دفاع مقدس دوران با عظمت بوده است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس ، پایه های انقلاب اسلامی مستحکم شده است.

وی ادامه داد : گرامی داشت سوم خرداد ، روز مقامت، ایثار و پیروزی، برای ملت ایران اقتدار می آورد و همه باید در بزرگداشت این روز احساس تکلیف کنند و برای گرامی داشت این ایام نیاز امروز و هر روز انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن تفکر انقلابی،فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت ،فداکاری و روحیه حماسی است.

سلامی  تاکید کرد : باید جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی از چنین تفکراتی آگاه شوند تا بتوانند در همه صحنه ها هوشمندانه حضور بایند.وی از دستگاه های اجرایی خواستار ایجاد فضای فرهنگی و تبلیغی، برگزاری گرامی داشت سوم خرداد، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا شد.

وی تاکید کرد: باید برای دفاع از دستاورد های انقلای اسلامی همه آماده به خدمت باشند و در این راه بزرگ احساس تکلیف کنند.

در پایان نمایندگان دستگاههای اجرایی استان هر یک برنامه های ویژه خود را دربزرگداشت سوم خرداد امسال اعلام نمودند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار