خانواده‌های شاهد و ایثارگر به ارتفاعات دماوند صعود کردند

خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به مناسبت روز جانباز به ارتفاعات "چشمه اعلا" دماوند صعود کردند.
کد خبر: ۸۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 13May 2016

خانواده‌های شاهد و ایثارگر به ارتفاعات دماوند صعود کردند

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، پیش از ظهر امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز همایش کوهپیمایی و صعود به ارتفاعات چشمه اعلاء با حضور جمع کثیری از خانوادههای جانبازان، شاهد و ایثارگر در شهرستان دماوند برگزار شد.

در این کوهپیمایی، مراسم زیارت از گلزار شهدای دشتبان برای تجدید میثاق با شهدا و برگزاری مراسم زیارتخوانی در جوار قبور این شهدا نیز انجام شد؛ مسیر کوهنوردی خانوادههای معظم شاهد و ایثارگر از گلزار شهدای دشتبان به سمت ارتفاعات منطقه مشاء بود.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این کوهپیمایی در گفتوگویی اظهار داشت: در این شهرستان در ایام ولادت حضرت ابوالفضل(ع) که روز جانباز نامیده شده با توجه به اهمیت این روز هماهنگیهای لازم با ادارات این شهرستان صورت گرفت تا از جانبازان شاغل در ادارات تجلیل شود و مراسمی نیز در این راستا برای آنها برگزار شد. 

امیر مرادی ادامه داد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند نیز مناسبتهای بسیاری را در قالب طرح علمداران و تجلیل از جانبازان انجام و مراسم جشن باشکوهی برای 800 نفر برگزار شد.

وی در خصوص برنامههای روز جانباز افزود: همایش کوهنوردی جانبازان و خانوادههای شاهد و ایثارگر، بررسی مشکلات جانبازان، ارسال پیام تبریک به جانبازان، دیدار از جانبازان و خانوادههای آنها و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامههای دیگر این هفته و روز جانباز در شهرستان دماوند بوده است.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار