هلاکت ده‌ها تکفیری‌ در شمال حلب

نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت از مرحله دفاعی به مرحله هجومی در خان طومان تغییر وضعیت داده‌اند و مواضع تروریست‌های تکفیری را به شدت گلوله‌باران می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ - 13May 2016

هلاکت ده‌ها تکفیری‌ در شمال حلب

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، یگانهایی از ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت، چندین موضع تروریستهای تکفیری در شرق شهرک خان طومان در حومه جنوبی حلب را هدف قرار داده و آنها را منفجر کردند و به این ترتیب خطوط گروههای تروریستی در داخل محله شرقی خان طومان در تیررس ارتش و رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

یک منبع میدانی در این زمینه گفت بر اساس اطلاعات موجود آنچه این روزها در حومه جنوبی حلب میگذرد این است که نیروهای ما در شرق خان طومان مستقر هستند و مواضع تروریستها را با سلاحهای سنگین هدف قرار میدهند.

وی افزود در حال حاضر هیچ عملیات و درگیری مستقیم وجود ندارد و نیروهای ارتش و رزمندگان مقاومت از راه دور با سلاحهای سنگین، تکفیریها را هدف قرار میدهند و جنگندههای سوری و روسی هم همزمان مواضع تروریستها را بمباران میکنند.

این منبع  افزود ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت مرحله دوم عملیات نظامی در خان طومان، العیس، خان العسل و الراشدین را با انتقال از مرحله دفاعی به مرحله هجومی در خان طومان آغاز کردهاند.

در حومه شمالی حلب هم نیروهای ارتش با پشتیبانی رزمندگان فلسطینی لواءالقدس در جبهه حندرات با پوشش هوایی و توپخانهای گسترده به پیشروی خود ادامه میدهند؛ که این عملیات به هلاکت دهها تروریست و محاصره گروههای تروریستی در برخی مواضع داخل اردوگاه حندرات منجر شده است.

این منبع از بمباران مواضع تروریستهای جبهه النصره در جمعیه الزهراء و محور میدان النعناعی و اطراف کاخ دادگستری و جاده الکاستیلو خبر  داد.

خبر دیگر اینکه شبهنظامیان مسلح الجیش الحر و گروههای همپیمان آنها پس از درگیری با داعشیها که به هلاکت شماری از طرفین منجر شد، روستای جارز در حومه شمالی حلب را به کنترل خود درآوردند.

در حومه دمشق هم جنگندههای ارتش، مواضع تروریستهای جبهه النصره را در اطراف شهرک دیرالعصافیر در غوطه شرقی، شش بار بمباران کردند. همزمان ارتش سوریه  مواضع تروریستها در غرب شهرک زبدین را هدف قرار داد.

 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار