«رأی‌‌الیوم» گزارش داد؛

احتمال مشارکت طرف‌های منطقه‌ای در عملیات ترور فرمانده ارشد حزب‌الله

روزنامه «رای الیوم» چاپ لندن به نقل از منابعی که آنها را نزدیک به حزب الله توصیف کرده، نوشت که نتایج اولیه تحقیقات کمیته حقیقت‌یاب مقاومت به احتمال مشارکت برخی طرف‌های منطقه‌ای در ترور شهید «مصطفى بدرالدین» اشاره می‌کند.
کد خبر: ۸۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ - 14May 2016

احتمال مشارکت طرف‌های منطقه‌ای در عملیات ترور فرمانده ارشد حزب‌الله

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، روزنامه «رأی الیوم» چاپ لندن اعلام کرد، در تماس با منابع نزدیک به حزبالله، این منابع تاکید کردند، عملیات تروریستی که پنجشنبه شب گذشته «مصطفى بدرالدین»، فرمانده نظامی حزبالله در فرودگاه بینالمللی دمشق را هدف گرفت، احتمالا با مشارکت طرفهای دیگری در کنار رژیم صهیونیستی انجام شده است.

به گفته این منابع نتایج اولیه تحقیقات کمیته حقیقتیاب مقاومت احتمال دست داشتن برخی سرویسهای اطلاعاتی منطقه در این عملیات و همکاری آنها با رژیم صهیونیستی، به عنوان متهم اول در این جنایت، را رد نمیکند.

منابع مذکور دلیل اقدام حزبالله در تعویق اعلام طرف مسئول در این جنایت به روز شنبه (امروز) را به دست آمدن سرنخهای مهم در روند تحقیقات عنوان کردند؛ سرنخهایی که به احتمال دست داشتن برخی از سرویسهای اطلاعاتی کشورهای عربی و طرفهای منطقهای در این عملیات اشاره میکردند.

این منابع در پاسخ به سوال رأی الیوم مبنی بر اینکه آیا منظور از سرویسهای اطلاعاتی برخی از طرفهای عربی و منطقهای، دو کشور عربستان سعودی و ترکیه است، سکوت کردند.

همچنین گزارشها از منطقه اشغالی «الجلیل» تاکید میکند که برخلاف عملیاتهای پیشین ترور فرماندهان ارشد حزبالله، اینبار ارتش رژیم صهیونیستی دستوری مبنی بر آماده باش نظامیانش در جبهه شمالی نداده است.

مصطفی بدرالدین، فرمانده ارشد شاخه مقاومت جنبش حزب الله لبنان در پی وقوع انفجار بزرگ ساعت 22:30 پنجشنبه گذشته در فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید «مصطفی بدرالدین»، معروف به «ذوالفقار» بعد از ظهر جمعه (دیروز) در منطقه «روضة الشهداء - الغبیری» بیروت برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار