رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در قم:

وزارت دفاع در بحث محتوای روحانیت از موزه دفاع مقدس قم پشتیبانی می کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع در مباحث محتوایی مربوط به روحانیت از موزه دفاع مقدس قم حمایت و پشتیبانی می کند
کد خبر: ۸۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ - 15May 2016

وزارت دفاع در بحث محتوای روحانیت از موزه دفاع مقدس قم پشتیبانی می کند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین قندهاری طی سخنانی در جمع مسئولان بخش های زیر مجموعه وزارت دفاع در استان قم، ابراز کرد: رده های اجرایی که محل مراجعه مردم هستند، نماز جماعت را در اقل زمان ممکن برگزار کنند تا بیشترین خدمت به مردم انجام شود.

وی افزود: مردم و مراجعان ولی نعمتان ما هستند زیرا نعمت مسئولیت و فرصت خدمتگزاری را برای ما به ارمغان می آورند و باید با حفظ حرمت و بدون هیچگونه منت و رنجشی مشکل آنها را حل نماییم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: باید با روی گشاده، احساس همدلی و خلق نیکو با مردم برخورد کنیم زیرا فرصت خدمت زودگذر است و چه بسا دعای دردمندی باعث تحول در زندگی انسان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراحل تکمیل مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان قم خاطرنشان ساخت: بازدید از موزه های دفاع مقدس در سراسر کشور و بویژه مرکز استان قم را از افتخارات و وظایف خود می دانم.

قندهاری تاکید کرد: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه روحانیت و دفاع مقدس و بخصوص بحث شهدای روحانی در کشور و همچنین با عنایت به تاکیدات حضرت آقا، وزارت دفاع در زمینه موزه آرایی محتوایی دفاع مقدس در زمینه روحانیت در استان قم، آمادگی همکاری کامل دارد.

سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش های زیرمجموعه های وزارت دفاع در استان قم، گزارش اجمالی از تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان و ساخت مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس ارائه کرد و همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها را در تکمیل محتوای موزه همزمان با تکمیل ساختمان فیزیکی آن خواستار شد.

جلسه مسئولان بخش های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم در محل اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها