کتاب سال «خط حزب‌الله» منتشر شد

کتاب سال نشریه خط حزب‌الله شامل گزیده‌ای از مطالب ۳۹ شماره توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۸۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ - 14May 2016

کتاب سال «خط حزب‌الله» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر حفظ و نشر اثار آیتالله العظمی خامنهای، کتاب سال نشریه خط حزبالله شامل گزیدهای از مطالب 39 شماره و 6 ویژهنامه که بهصورت مرتب و هفتگی در سال هزار و سیصد و نود و چهار بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرارگرفته است، توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.


کتاب 90 صفحهای خط حزبالله شامل تمام سرمقالههای هفتگی خط حزبالله (سخن هفته)، گزارشهای ویژه به همراه تصاویر اختصاصی و کمتر دیده شده از رهبر انقلاب اسلامی است.


برای خرید این کتاب میتوانید به غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب و یا به پایگاه انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیتالله خامنهای) مراجعه کنید.

«خط حزبالله» هفتهنامهی جامعهی مؤمن و انقلابی از مجموعهی رسانهای KHAMENEI.IR حرکتی است برای بازخوانی، تبیین و دقت در اندیشهها و مواضع حضرت آیتالله العظمی خامنهای ویژهی مساجد، نمازهای جمعه، هیئتهای مذهبی و دانشگاههای سراسر کشور، که از تیرماه 94 تاکنون بهصورت هفتگی پنجشنبهها منتشر میشود.


این هفتهنامه پس از تولید 13 پیششماره (که البته از این تعداد 10 پیششماره بهصورت عمومی منتشر شد) پا به عرصهی رسانهای کشور گذاشت و تا پایان سال 94، بیستوچهار شماره نیز بهصورت هفتگی منتشر کرد. 5 ویژهنامه مخصوص دههی اول محرم و یک ویژهنامه به مناسبت پیادهروی اربعین حسینی را نیز میتوان به این کارنامه افزود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار