کتاب "چراغ هدایت" به منزل سوم رسید

کتاب "چراغ هدایت" مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله محمد شجاعی درباره حضرت سید الشهدا (ع)، در آستانه اربعین حسینی به چاپ سوم رسید.
کد خبر: ۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷ - 21December 2013

کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "چراغ هدایت" مجموعه سخنرانیهای آیتالله محمد شجاعی در رابطه با امام حسین(ع)، نهضت ماندگار و جاودان عاشورا است که با همکاری انتشارات سروش و رادیو قرآن منتشر شده و دو چاپ قبلی آن با استقبال خوب مردم و علاقمندان به فرهنگ عاشورا مواجه شده است.

آیتالله محمد شجاعی محقق، نویسنده و مدرس عرفان اسلامی و از علمای علم اخلاق است.

کتاب "چراغ هدایت" در هفت فصل حسین(ع) بنده خدا، ثواب گریه برای امام حسین(ع)، ثواب زیارت امام حسین(ع)، مکارم اخلاقی و فضائل وجودی حضرت امام حسین(ع)، خون سیدالشهداء و اشتداد غضب الهی، هل من ناصر ینصرنی و قیام مختار ثقفی به همراه تذکراتی درباره محرم و حضور در مجالس پربرکت این ماه است که با منابع و ماخذ منتشر شده است.

چاپ سوم چراغ هدایت در ۱۳۰ صفحه قطع وزیری، با شمارگان 2 هزار نسخه منتشر شده و در اختیار علاقمندان به فرهنگ عاشورایی قرار گرفته است.

علاقمندان میتوانند برای تهیه این کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری انتشارات سروش به نشانی خیابان استاد مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش مراجعه کرده و یا با تلفن 02188310610 تماس بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها