رزمایش گردان­ های بیت المقدس بسیج در شهرستان سرخس+تصاویر

رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج با نام شهید جاویدالاثر اسماعیل مشهدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ - 16May 2016

رزمایش گردان­ های بیت المقدس بسیج در شهرستان سرخس+تصاویر

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج با نام شهید جاویدالاثر اسماعیل مشهدی برگزار شد.

این رزمایش باهدف سازماندهی و حفظ انسجام، افزایش توان عملیاتی و آمادگی رزم نیروها برای پاسخ کوبنده به هرگونه تهدیدات احتمالی معاندان نظام و بروز رسانی آموزشهای گردانهای بیتالمقدس بسیج در برابر تهدیدات جدید دشمن در منطقه عمومی رزمایش شهرستان برگزار میشود.

اجرای عملیات تأخیری، مقابله با ناآرامیها و دفاع از کوی و برزن بخشی از برنامههای رزمایش گردانهای بیتالمقدس بسیج در این رزمایش است.

این رزمایش دو روزه و از اولین ساعات با فراخوانی و تجمع بسیجیان آغاز و تا شب با برگزاری برنامهها و راهپیمایی شبانه ادامه دارد.

فراخوانی و آموزشهای مختلف توجیهی گردانهای بیتالمقدس بسیج از مجموعه اقداماتی بوده است که قبل از انجام رزمایش صورت گرفته است.

ایستادگی، مقاومت و وفاداری به اصول از ویژگی های بسیج است

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده منتخب مردم سرخس و فریمان در مجلس دهم در اجتماع بسیجیان شهرستان سرخس در رزمایش گردان­ های بیت المقدس بسیج سپاه سرخس با بیان اینکه مهمترین رکن انقلاب، انقلابی ماندن است، گفت: تفکر دینی و انقلابی باید گسترش پیدا کند.

وی  ابراز داشت: دشمنان برای چهار گوشه کشور ما برنامه دارند و در جنبه­ های مختلف سعی در نفوذ در کشور دارند.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: یکی ازاهداف دشمن برای نفوذ سیاسی، انتخابات مجلس دهم بود که با حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه و مرحله دوم آن جلوی نفوذ عناصر دشمن به مراکز تصمیم­ گیری گرفته شد.

وی در پایان تأکید کرد: امروز کشور مدیون بسیج است و ایستادگی، مقاومت و وفاداری به اصول از ویژگی­های بسیج است و پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی همچنان این ویژگی ها و روحیه در بسیج وجود دارد.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار