مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛

فرهنگ جهاد و شهادت ایران را در دنیا سرافراز کرده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در نشستی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: فرهنگ جهاد و شهادت است که ما را در دنیا سرافراز کرده است.
کد خبر: ۸۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ - 18May 2016

فرهنگ جهاد و شهادت ایران را در دنیا سرافراز کرده است

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزتاله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تبریک انتصاب وی، به فعالیتها و ماموریتهای اداره کل حفظ آثار استان اشاره و خواستار همکاری بیشتر در خصوص تولیدات فاخر و ماندگار شد.

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان نیز ضمن قدردانی از حضور وی و هیئت همراه گفت: اگر فرهنگ جهاد و شهادت را از فرهنگ ما بگیرند، دیگری چیزی نمیماند و این فرهنگ جهاد و شهادت است که ما را در دنیا سرافراز کرده است.

وی ضمن اشاره به اینکه فرهنگ ما از فرهنگ دفاع مقدس جدا نیست، خاطر نشان کرد: ما باید جوانان خودمان را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به انتقال رشادتهای رزمندگان اسلام به نسل جوان با روشهای هنری مثل نمایش، فلیم، عکس و... تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار تقی خلفاپو معاون تحقیقات و پژوهش، رضا قلیزاده معاون ادبیات و انتشارات، و صمد علی بیگلو معاون روابط عمومی و تبلیغات از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار