برگزاری نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیأت رزمندگان اسلام

سیزدهمین نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیأت رزمندگان اسلام با سخنرانی حجج اسلام علیرضا پناهیان، محسن عباسی ولدی و محمدمهدی ماندگاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ - 18May 2016

برگزاری نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیأت رزمندگان اسلام

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، هیأت رزمندگان اسلام هر ساله سه نشست ویژه سخنرانان مرتبط با این هیأت برگزار میکند که یکی از آنها در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار میشود، در این نشست محورهایی نظیر «ترویج روحیه انقلابی در مردم» با حضور حجتالاسلام علیرضا پناهیان، «تقویت باورهای دینی در مردم» با سخنرانی حجتالاسلام محسن عباسی ولدی و «اقتصاد مقاومتی» با حضور حجتالاسلام محمدمهدی ماندگاری بر پا میشود.

مدیریت این نشست را حجتالاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج بر عهده دارد که قبل و بعد سخنرانی حجتالاسلام پناهیان تعدادی از سخنرانان به ارائه بحث و نظر در موضوع ترویج روحیه انقلابی میپردازند.

همچنین در این نشست با حضور بیش از 114 سخنران، سردار حسین نجات رئیس هیات امناء هیات رزمندگان اسلام به تشریح اخبار تحولات منطقه و ایران پرداخته و سپس به سؤالات پاسخ میدهد.

سیزدهمین نشست هماندیشی سخنرانان هیأت رزمندگان اسلام روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه جاری به نشانی جمکران، بلوار انتظار، میدان انتظار، جنب پارکینگ شماره یک مسجد جمکران، پلاک 313 برگزار میشود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها