قالیباف:

ظاهرا عزرائیل با شهرداری تهران هماهنگ نبوده است/ وقتی مدیران نیستند کار بهتر پیش می‌رود

شهردار تهران گفت: وقتی مدیران نیستند کار بهتر پیش می‌رود. من مطمئن هستم وقتی در شهر حضور ندارم شهر بهتر اداره می‌شود. اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، برای کلیدشان قفل درست نکنند.
کد خبر: ۸۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ - 20May 2016

ظاهرا عزرائیل با شهرداری تهران هماهنگ نبوده است/ وقتی مدیران نیستند کار بهتر پیش می‌رود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مراسم جشن سه سالگی دکتر سلام که  عصر امروز پنجشنبه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد، ضمن تبریک روز جوان و اعیاد شعبانیه، گفت: برنامه دکتر سلام برنامه شاد و جذاب در حوزه دانشجویی است که با رویکرد طنز از نگاه امر به معروف و نهی از منکر به موضوعات میپردازد.

وی افزود: من به عنوان یک خدمتگزار و شهروند بسیار خوشحالم که این ابزار خوب در اختیار جوانان انقلابی قرار دارد.

شهردار تهران تصریح کرد: طنز از شوخی و نشاط برخوردار بوده و در عین حال در دل خود نوعی از تعلیم و تربیت و تذکر را نیز به همراه دارد و طنز مقولهای تاثیرگذار است و من در این سه دوره افتخار همکاری با این مجموعه را داشتهام.

قالیباف اضافه کرد: در جلسهای بسیار رسمی به بنده تذکر دادند که شب گذشته جمعی از شهروندان در یک حادثه جان خود را از دست دادهاند و به من میگفتند چرا شما رسیدگی نکردهاید، موضع آنها بسیار جدی و محکم بود و من نیز باید به آنها پاسخ میدادم؛ بنده در پاسخ به آنها گفتم من به دلیل این مسئله و این  اتفاق بسیار متاسف هستم اما طبق گزارشی که از بهشت زهرا گرفتهام غیر از آمار شما بوده و نشان میدهد که در تهران 120 نفر جان خود را از دست دادهاند و ظاهرا عزرائیل با شهرداری تهران هماهنگ نبوده است.

وی به ذکر خاطرهای دیگر از خود در شهرداری تهران پرداخت و افزود: من در جمع برخی از جوانان حضور داشتم، یکی از آنها از من پرسید زمانی که شما پرواز هستید و در شهر حضور ندارید چطور مسائل را کنترل و اداره میکنید. من به وی گفتم از طریق گوشی همراه و تماس با دفترم مسائل را زیر نظر دارم و وقتی این موضوع را گفتم به یاد خاطرهای افتادم.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: 30 سال قبل و در دهه 60 که همسن شما جوانان بوده و در جبهه حضور داشتیم، آن زمان برخی از مدیران تحت عناوین مختلف همچون مدیر، بازرس، یا مسئول فرهنگی کاروان به همراه کاروانها به حج میرفتند، آن زمان گفتند که میخواهیم بخشنامه کنیم تا دیگر مدیران به حج نروند و به کارشان برسند، اما من به آنها گفتیم خواهشا این کار را نکنید، زیرا وقتی مدیران نیستند کار بهتر پیش میرود و لذا با ذکر این خاطره به آن جوانان گفتم من مطمئن هستم وقتی در شهر حضور ندارم شهر بهتر اداره میشود. اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، برای کلیدشان قفل درست نکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار