دقایقی پیش با حضور امیر پور دستان؛

رزمایش «بیت‌المقدس 28» با رمز یا «صاحب الزمان» آغاز شد

رزمایش بیت المقدس 28 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شلیک موشک‌های «فجر» و «نازعات» صبح امروز با نام «حیدر کرار3» در منطقه مرنجاب کاشان آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ - 22May 2016

رزمایش «بیت‌المقدس 28» با رمز یا «صاحب الزمان» آغاز شد

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی دفاع پرس اعزامی به منطقه عمومی رزمایش، رزمایش بیت المقدس 28 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شلیک موشکهای «فجر» و «نازعات» صبح امروز یکشنبه (2خرداد) در منطقه مرنجاب کاشان آغاز شد.

بر اساس این گزارش «امیر سرتیپ پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش، «امیر سرتیپ دوم محرابی» معاون عملیاتی نیروی زمینی و «امیر پیامبری» معاون آموزش نیروی زمینی در این رزمایش حضور دارند.

این رزمایش با حضور گروههای توپخانهای و موشکی 840، تیپ65 نوهد و دیگر گردانهای رزمی نیروی زمینی ارتش در منطقه «مرنجاب» کاشان در حال برگزاری است که مرحله دوم آن نیز فردا در منطقه «نصرآباد» اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این رزمایش که با محوریت مقابله با جنگهای نیابتی و گروههای تکفیری اجرا میشود، انواع راکتها و موشکهای دور برد نیروی زمینی به طرف مواضع دشمن فرضی شلیک خواهد شد.

همچنین عملیات پدافند و ایجاد آسمان امن جهت پشتیبانی از نیروهای سطحی با اجرای آتش گردان 827 نزاجا انجام خواهد شد و گروه 55 توپخانه اصفهان نیز ماموریت انهدام مواضع دشمن در مناطق دور را بر عهده دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار