در دیدارحجت الاسلام والمسلمین شهیدی با جانباز غلامحسین صفایی عنوان شد؛

فعالیت های مثبتی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:به لطف خدا در استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس فعالیت های مثبتی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین توسعه خدمتگزاری به ایثارگران صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ - 23May 2016

فعالیت های مثبتی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل غلامحسین صفایی جانباز قطع نخاع مشهدی با این اسوه صبر و استقامت دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان و تبریک ولادت حضرت ولی عصر(عج) به این جانباز 70 درصدی اظهار کرد: بسیار خوشحالم وقتی که حتی با یک دیدار و کوچکترین خدمت به جامعه ایثارگری لبخند بر لبان این قشر شریف جامعه پیدا می شود بسیار مسرور می شوم.
وی افزود: به لطف خدا در استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس فعالیت های مثبتی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین توسعه خدمتگزاری به ایثارگران صورت می گیرد، بر همین اساس از جمله این اقدامات می توان به اجتماع عظیم منتظران اشاره کرد که کاملاً خودجوش توسط ایثارگران مشهدی رقم می خورد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که جانبازان را به سمت خودکفایی پیش ببریم چرا که این حرکت خود یک توانبخشی محسوب می شود.
وی افزود: باید جانبازانی نظیر غلامحسین صفایی فعالیت ها و تجارب خود را در زمینه کارآفرینی به نسل امروز آموزش دهند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیتهای گروه اخوت که به سرپرستی جانبازان مشهدی دیگر جانبازان سراسر کشور را به مشهد مقدس و پابوس امام رضا(ع) رهسپار می کنند، خاطرنشان کرد: این حرکت که تعداد دیگری از شهدای زنده به پابوس ولی نعمتمان علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف می شوند بسیار ارزشمند و قابل ستایش است، بر همین اساس اجر این جانبازان سرافراز به گفته رهبر معظم انقلاب کمتر از شهدا نیست.
وی افزود: خدمت رسانی این چنینی کمک به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شایسته تقدیر و تشکر است.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به فرزند این جانباز سرافراز گفت: خدمت شما به پدر در اسلام به عنوان یک اجر والا شمرده شده است و این کار از منظر اسلام و قرآن بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با بیان اینکه حوزه فرهنگی بنیاد در سال گذشته 350 هزار نفر از جامعه شهدا، جانبازان و آزادگان را به سفرهای مختلف داخل کشور برده است، اظهار کرد: امسال نیز قصد داریم این فعالیت توسعه پیدا کند.
همچنین در ادامه این دیدار غلامحسین صفایی جانباز قطع نخاع مشهدی ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی اظهار کرد: قریب به 6 سال است که جانبازان سرافراز سراسر کشور به مشهدالرضا در قالب فعالیت های گروه فرهنگی اخوت تحت نظارت جانبازان قطع نخاع مشهدی به این شهر با برکت سفر می کنند.
وی افزود: شش سال است که از 6 استان کشور به این سفر روح افزا مشرف میشوند، از این تعداد 167 جانباز با خانواده و با بهترین کیفیت به این سفر روح افزا و یا دیگر سفرها به نقاط مختلف ایران اسلامی مشرف شده اند.
صفایی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا همواره با خدمات خود در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آماده خدمتگزاری در راه انقلاب و اسلام باشیم.
وی افزود: ما می توانیم با ارتباط میان شما و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی این چنین سفرهایی که منجر به ارتقاء روحیه خاندان شهدا و ایثارگران می شود را با تعامل بیشتر با گروه هایی نظیر گروه اخوت افزایش دهیم.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار از همسر، فرزندان و این جانباز سرافراز با اهداء لوح یادبود تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار