به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد؛

همایش دوچرخه سواری در شهرستان بهشهر برگزار شد

همایش دوچرخه سواری بزرگداشت سوم خرداد در گروه سنی آزاد روز دوشنبه در بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ - 23May 2016

همایش دوچرخه سواری در شهرستان بهشهر برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد همایش دوچرخه سواری در گروه سنی آزاد در بهشهر برگزار شد.

 شرکت کنندگان در این مسابقه در سنین مختلف مسیر سه کیلومتری میدان قدس تا پارک ملت را رکاب زدند.

حمید آزموده شهردار بهشهر در این مراسم با گرامیداشت سوم خرداد از آن به عنوان روز استقامت و پیروزی همه جانبه ملت ایران نام برد که موجب اقتدار و عظمت کشورمان شد.

حمید آزموده گفت : این همایش دوچرخه سواری نیز با هدف بزرگداشت سوم خرداد، نکوداشت نام و یادشهدا و تجدید بیعت با آنان و ایجاد فضایی شادی آفرین برای مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: در طول سال برنامه های متعددی در مناسبت های مختلف با همکاری شهرداری و شورای اسلامی بهشهر برگزار می شود تا با حضور مردم، علاوه بر بررسی مشکلات، در ایجاد روحیه نشاط در شادی و حفظ شئونات در آیین های مختلف، در کنار مردم باشیم و خود را جدای از مردم ندانیم.

اعظم السادات حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بهشهر نیز گفت: توجه به کارهای فرهنگی به عنوان امور زیربنایی از مسایل مهم در دستور کار شورا است که برنامه ریزی مختلفی در کمیسیون فرهنگی برای حضور در بین مردم، برگزاری مراسم جشن و سرور، بزرگداشت مراسم آیینی و رحلت ، بزرگداشت اعیاد ملی و اسلامی، بررسی مشکلات و رفع آن با کمک مردم در دستور کار است که براساس اولویت اجرا می شود.

اعظم السادات حسینی افزود : پیست دوچرخه سواری و موتورسواری در بهشهر با توجه به علاقه جوانان به این نوع ورزش ها در دستور کار است که در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود.

یادآور می شود، در پایان این مراسم از برگزیدگان همایش دوچرخه سواری تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها