فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

فتح خرمشهر نماد قدرت الهی در برابر قدرت شیطانی بود

سرهنگ محبی پور گفت: فتح خرمشهر نماد قدرت الهی در برابر قدرت شیطانی بود.
کد خبر: ۸۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ - 24May 2016

فتح خرمشهر نماد قدرت الهی در برابر قدرت شیطانی بود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله با بیان اینکه  ایمان واعتقاد راسخ رزمندگان زمینه ساز فتح خرمشهر شد گفت: رشادت های رزمندگان درازاد سازی فتح خرمشهردر زندگی اجتماعی وفردی برای ما الگو باشد.

حجت الاسلام ابراهیم مصطفوی در جمع شورای فرماندهی سپاه ثارالله با گرامیداشت سالروز سوم خرداد فتح خرمشهر با اشاره به اینکه با عنایت خدای متعال وامدادهای غیبی زمینه فتح خرمشهر شد گفت: رزمندگان با شیر مردی حماسه بزرگ را بوجود اوردند وبعداز عنایت خدای  متعال  ایمان واعتقاد راسخ زمینه ساز فتح خرمشهر شد واین دوران ومقطع مهم در همه مراحل زندگی اجتماعی وفردی برای ما الگو باشد.

وی گفت: ارتش های دنیا از عملیات فتح خرمشهر درس می گیرند گفت: این عملیات حاوی نکاتی است که کشورهای صاحب قدرت را به مطالعه وکنکاش وا داشته است

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله در این جلسه با شاره به این که فتح خرمشهر نماد قدرت الهی در برابر قدرت شیطانی بود گفت: در ان دوران  ابزار اطلاعاتی و سازماندهی قوی در برابر اشغال گر برخوردار نبودیم.

سرهنگ محبی پور با بیان اینکه خرمشهر طی 550روز در محاصره واشغال یود گفت:  در طی 45روز نبرد ومبارزه این سرزمین توسط رزمندگان ازاد شد.

نظر شما
پربیننده ها