همزمان با روز ملی ایثار، مقاومت و فداکاری:

مسابقات ویلچررانی جانبازان خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات ویلچررانی جانبازان قطع نخاع و قطع عضو خراسان رضوی با هدف گرامیداشت روز ملی ایثار، مقاومت و فداکاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ - 24May 2016

مسابقات ویلچررانی جانبازان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با سوم خرداد روز ملی ایثار، مقاومت و فداکاری، جشنواره فرهنگی- ورزشی ویلچررانی جانبازان قطع نخاع و قطع عضو استان خراسان رضوی برگزار شد.

این سری از مسابقات با حضور 50 تن از جانبازان قطع نخاع گردنی و قطع عضو استان خراسان رضوی در مرکز پشتیبانی قرارگاه ارتش در شمال شرق کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در چهار بخش ضایعه نخاعی، قطع عضو، نخاعی و ویلچر برقی برگزار شد عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم حسین فیروزیان فرمانده آماد و پشتیبانی فرماندهی شمال شرق نزاجا و حسینی معاون فرهنگی بنیاد خراسان رضوی و تنی چند از مسئولین ادارات استان نیز حضور داشتند.

در پایان این رقابتها محمد کریمی، محمد ارجمند و سید حسین موسوی عناوین اول تا سوم را در بخش ویلچررانی قطع عضو به خود اختصاص دادند. همچنین از ملک­ محمد باقرنیا به عنوان نفر اول، علی خوش­رفتار نفر دوم و عباس کلانتر نفر سوم در بخش ضایعه نخاعی تقدیر شد، در ادامه نیز مهدی مودب به عنوان نفر اول، مهدی جدی نفر دوم و غلامرضا نیکنام به عنوان نفر سوم در بخش نخاعی مقام اول تا سوم را از آن خود کردند، در بخش ویلچررانی برقی نیز تنها دو شرکت کننده به رقابت پرداختند که در نهایت محمدحسین سبحانی مقام اول و سید حسین حسینی نژاد مقام دوم را کسب کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار