سرلشکر رضایی: آمریکا باید پاسخگوی تجاوزات رژیم صهیونیستی در لبنان باشد
فرمانده کل سپاه پاسداران در دفاع مقدس هشتساله در صفحه شخصی خود نوشت: ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد.
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاعپرس، سرلشکر «محسن رضایی» فرمانده کل سپاه پاسداران در دفاع مقدس هشتساله در صفحه شخصی خود در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت: ایالات متحده بر اساس تفاهم با جمهوری اسلامی ایران، مسئول تجاوزات و اقدامات تنشزای رژیم صهیونیستی در لبنان است و باید پاسخگو باشد.

وی افزود: در صورت تهدید علیه ایران، آمریکاییها را پاسخگو میکنیم.
انتهای پیام/ 271
لینک کپی شد
نظر شما
