آزمایش «گنبد طلایی» در آمریکا
وزیر جنگ دولت تروریستی آمریکا از نخستین آزمایش موفق سامانه دفاعی «گنبد طلایی» خبر داد.
به گزارش گروه بینالملل دفاعپرس، «پیت هگست» وزیر جنگ دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که نخستین آزمایش سامانه دفاعی «گنبد طلایی» با موفقیت انجام شده است.

به گفته وی، در این آزمایش از فناوریهای جدید از جمله سامانه خودکار DDAD و فناوری انرژی هدایتشده برای رهگیری تهدیدهای شبیهسازیشده استفاده شد.
هگست در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این آزمایش طبق برنامه انجام شده است و بخشی از پروژه «گنبد طلایی برای آمریکا» به شمار میرود؛ طرحی که دولت دونالد ترامپ آن را برای توسعه سامانههای دفاعی جدید دنبال میکند.
انتهای پیام/ 121
لینک کپی شد
نظر شما
