آزمایش «گنبد طلایی» در آمریکا

وزیر جنگ دولت تروریستی آمریکا از نخستین آزمایش موفق سامانه دفاعی «گنبد طلایی» خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۷ - 24June 2026

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «پیت هگست» وزیر جنگ دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که نخستین آزمایش سامانه دفاعی «گنبد طلایی» با موفقیت انجام شده است.

دفاعی

به گفته وی، در این آزمایش از فناوری‌های جدید از جمله سامانه خودکار DDAD و فناوری انرژی هدایت‌شده برای رهگیری تهدیدهای شبیه‌سازی‌شده استفاده شد.

هگست در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این آزمایش طبق برنامه انجام شده است و بخشی از پروژه «گنبد طلایی برای آمریکا» به شمار می‌رود؛ طرحی که دولت دونالد ترامپ آن را برای توسعه سامانه‌های دفاعی جدید دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
captcha
پربیننده ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین