گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

وزیر امور خارجه کره جنوبی در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو و رایزنی کرد.
کد خبر: ۸۴۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۳ - 26June 2026

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «هم چو هیون» وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز (جمعه) در تماس تلفنی با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو و رایزنی کرد.

عراقچی

وزیر خارجه کره جنوبی در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و امریکا برحمایت کشورش از روند‌های دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز همتای کره‌ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
captcha
پربیننده ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین