ابوترابی فرد:

تکاوران در غربت خرمشهر مردانه ایستادند/لزوم توجه به بازنشستگان ماقبل سال 86 نیروهای مسلح

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: تکاوران در غربت خرمشهر و آبادان و خطه های جنوبی کشور مردانه ایستادند و خدمات بزرگی ارائه کردند.
کد خبر: ۸۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ - 25May 2016

تکاوران در غربت خرمشهر مردانه ایستادند/لزوم توجه به بازنشستگان ماقبل سال 86 نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه تکاوران دریایی مدافع خرمشهر گفت: بالندگی، اقتدار در عرصه های علمی و نظامی، درخشش جایگاه رهبری و تمامی افتخارات، بعد از عنایت خدا محصول دفاع مقدس است و هرچه داریم از آن دوران است. شما پیشکسوتان آن دوران پر از افتخار را آفریدید.

وی افزود: در دفاع مقدس همه نیروها درخشیدند. تکاوران در غربت خرمشهر و آبادان و خطه های جنوبی کشور مردانه ایستادند و خدمات بزرگی ارائه کردند.

ابوترابی فرد تصریح کرد: نمی دانم چگونه از مردی بگویم که قبل از تهاجم دشمن بازنشسته بود اما با آغاز جنگ لباس رزم بر تن کرد و به خرمشهر رفت. ناخدا صمدی گفت من نمی توانم فرزندانم را تنها بگذارم.

وی عنوان داشت: نقش تکاوران در بر هم زدن نقشه دشمن برای اشغال یک روزه خرمشهر و پس از آن آبادان بی بدیل است. جلوگیری از سقوط آبادان یک معجزه الهی بود که ستون فقرات آن تکاوران دریایی بودند.

ابوترابی گفت: این ایثار در تاریخ ایران، اسلام و جنگ ها ثبت است. همچنین گرامی می دارم یاد و خاطره مرحوم امیر سلیمانجاه فرمانده لشکر 21 حمزه ارتش که این لشکر با ادغام لشکرهای یک و دو گارد ریاست جمهوری پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و در میدان جنگ کارستانی خلق کردند و نام سلیمانجاه می درخشد. ما وارث خدمت ها و مجاهدت ها هستیم و من از تلاش های صادقانه نیروهای خدوم ارتش تقدیر می کنم.

وی در پایان به لزوم توجه به بازنشستگان ماقبل سال 86 نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: این تلاشگران بازنشسته و پیشکسوت باید قدر دانسته شوند و ضمن تشکر از فرماندهان بابت پیگیری های مطالبات این عزیزان خواستار ادامه تلاش ها هستم و بنده نیز هر جا که باشم همکاری خواهم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار