تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و ونزوئلا
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا عصر امروز شنبه به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
به گزارش گروه بینالملل دفاعپرس، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان و «ایوان گیل»، وزیر امور خارجه ونزوئلا عصر امروز شنبه به صورت تلفنی گفتوگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگوی تلفنی، ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه ملت و دولت ایران با مردم و دولت ونزوئلا، بهویژه خانوادههای جانباختگان زمینلرزه سهمگین اخیر، برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.
عراقچی همچنین با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده است، آمادگی کشورمان را برای ارائه هرگونه مساعدت و مشارکت در عملیات امداد و نجات اعلام کرد.
انتهای پیام/ ۹۹۹
لینک کپی شد
نظر شما
