حجت الاسلام امرودی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس

حماسه ۹ دی را مردم خلق کردند اما علت خلق حماسه رهبری بود

قائم‌مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران گفت:‌‌ همان نقشی را که ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشت در حماسه ۹ دی نیز نقش رهبری ممتاز و بی‌بدیل بود، حماسه ۹ دی را مردم خلق کردند اما علت خلق حماسه رهبری بود.
کد خبر: ۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶ - 01January 2014

حماسه ۹ دی را مردم خلق کردند اما علت خلق حماسه رهبری بود

حجت الاسلام "امرودی" قائممقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: ولایت در دفاع مقدس نقش بسیار پررنگ و موثری داشت، حضرت امام(ره) میفرمایند: "دو چیز رمز بقای انقلاب اسلامی است، وحدت و انگیزه الهی" مورد سومی هم وجود دارد که امام(ره) به آن اشاره نکردند و آن ولایت بود.

وی ادامه داد: اگر امروز مشاهده میکنید که بیداری اسلامی در کشورهای مختلف کم کم در حال کمرنگ شدن است علت آن نبود حضور ولایت است. اگر آنها نیز در مسیری که قرار گرفتهاند رهبری هدایت کننده داشتند قطعا به پیروزی و ثبات میرسیدند.

قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران به نقش رهبری در حماسه ۹ دی اشاره کرد و اذعان داشت: همان نقشی را که ولایت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشت در حماسه ۹ دی نیز نقش رهبری ممتاز و بیبدیل بود.

وی در ادامه گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس تاکید کرد: هر کس میخواهد بداند که اگر رهبری در روزهای فتنه نبود چه اتفاقی میافتاد؟ برگردد به صحنههای قبل، قطعا اگر حماسهای خلق شده است به برکت وجود و تدابیر هوشیارانه مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به پیاده رویهای مردم در کربلا و ایران همزمان با مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: از پیاده رویهایی که چه در کربلا و چه در ایران صورت گرفت مشخص است که این سیل مردم نسبت به انقلابشان، رهبرشان و دینشان پایبند هستند و ذرهای از این اعتقادات و اهداف دست نمیکشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم کشور ایران احساس کنند در جایی نظام به حضور آنها نیاز دارد در حمایت از نظام و پشتیبانی از رهبرشان حماسههایی نو خلق میکنند، حماسه ۹ دی را مردم خلق کردند اما علت خلق حماسه رهبری بود.

نظر شما
پربیننده ها