به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد صورت گرفت

رونمایی 2 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، از دو عنوان کتاب دفاع مقدس در دانشگاه آزاد واحد سرعین رونمایی شد.
کد خبر: ۸۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ - 26May 2016

رونمایی 2 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، مراسم رونمایی از 2 عنوان کتاب دفاع مقدس از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرعین رونمایی شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد سرعین و با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل، امام جمعه و فرماندار سرعین و جمعی از مسئولین شهرستانی و اساتید و دانشجویان برگزار شد، دکتر علی احدزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرعین با تبریک ایام گرامیداشت سوم خرداد، نشر ارزشهای دفاع مقدس در دانشگاهها و در بین دانشجویان را از واجبترین و مؤثرترین راههای سالمسازی جامعه از هجمههای فرهنگی بیگانگان دانست و در این راه، کار مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان را کاری بسیار خطیر و ارزشمند و تعیین کننده برشمرد.

احدزاده با اشاره به ارائه 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های استان، استقبال قابل توجه دانشجویان دانشگاه های سطح استان از این درس را از برکات وجود و تلاشهای بی شائبه مجموعه اداره کل حفظ آثار استان و از موجبات خوشحالی رزمندگان و پیشکسوتان و خانواده های شهدا دانست.

سپس حجت الاسلام دکتر محمود اصغری امام جمعه شهرستان سرعین طی سخنانی به دوران خفت بار قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان دست اجانب بیافتد و این در حداقل 200 سال گذشته در تاریخ کشورمان بی نظیر بوده است.

این رزمنده دفاع مقدس و پدر معظم شهید در ادامه اظهار داشت: استکبار در دنیای کنونی در موضع ضعف قرار دارد در صورت مقابله و مقاومت ملت های آزاده، عقبنشینی آن حتمی است. ولی در صورت نرمش و عقبنشینی از مقابل آنها، باید منتظر زیادهخواهی استکبار بود.

در ادامه مراسم، از 2 عنوان کتاب دفاع مقدس از تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرعین رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم علی واحد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در خصوص کتب منتشره به خبرنگار صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: کتاب «سنگر های پنهان 1 » در مورد نقش زنان استان در دفاع مقدس است که به قلم لیلا نظری گیلانده نوشته شده و کتاب دیگر «ولایت فقیه در وصایای شهدای استان اردبیل» است که صالح حسینی آن را تدوین نموده است.

واحد اظهار داشت: این رونمایی نمونه ای از کار جهادی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در تولید 30 عنوان کتاب فاخر دفاع مقدس تا پایان سال جاری است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار