رئیس پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای آجا خبر داد

انجام حملات سایبری متعدد علیه پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ارتش

رئیس پایگاه اطلاع رسانی شهدای آجا گفت: این پایگاه از زمان آغاز به‌کار خود تاکنون چندین بار مورد حمله سایبری از داخل و خارج کشور قرار گرفته است؛ اما با این وجود شاهدیم همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ - 26May 2016

انجام حملات سایبری متعدد علیه پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ارتش

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس؛ سرهنگ مجید شیخیان رئیس پایگاه اطلاعرسانی شهدای آجا صبح امروز در مراسم چهارمین سال آغاز بهکار پایگاه اطلاعرسانی شهدای ارتش اظهار داشت: این سایت، تنها سایت الکترونیکی کشور است که در آن اسامی و مشخصات 48 هزار نفر از شهدای ارتش و حدود 2 هزار نفر از شهدای وزارت دفاع را جمعآوری و در دسترس عموم قرار داده است؛ که این کار باعث شده از 25 کشور بازدید کننده داشته باشیم.

وی با انتقاد از نحوه همکاری بنیاد شهید برای در اختیار قرار دادن اطلاعات درخواستی شهدای ارتش، افزود: برای اینکه اطلاعات مورد نیاز شهدای ارتش را جمعآوری کنیم به بنیاد شهید مراجعه کردیم؛ اما همکاری خوبی با ما نداشتند؛ این درحالی بود که معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید سه بار نامه این سایت را برای در اختیار قرار دادن اطلاعات درخواستی تأیید کرده بود.      

شیخیان سپس به حملات سایبری علیه این سایت نیز اشاره کرد و بیان داشت: پایگاه اطلاعرسانی شهدای ارتش از زمان آغاز بهکار خود تاکنون چندین بار مورد حمله سایبری از داخل و خارج کشور قرار گرفته است؛ اما با این وجود شاهدیم همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.

وی در پایان عنوان کرد: فیلمهای کوتاه تولیدی این پایگاه بارها از سوی پایگاههای اجتماعی و اطلاعرسانی بازنشر داده شدهاند؛ که بهعنوان نمونه در «آپارات» 130 فیلم کوتاه تولیدی این پایگاه قرار دارد و فقط یکی از فیلمهای کوتاه تولیدی پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش طی چهار ماه 50 هزار بار دانلود شده است.

نظر شما
پربیننده ها