شاخه داعش در سینا مسئولیت شلیک راکت به سرزمین اشغالی را پذیرفت

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که چند راکت به اراضی شهرک‌های صهیونیستی حومه غزه اصابت کرده است.
کد خبر: ۸۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ - 26May 2016

شاخه داعش در سینا مسئولیت شلیک راکت به سرزمین اشغالی را پذیرفت

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، به نقل از رسانههای خبری فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیهای اعلام کرد که چند راکت به باغات واقع در نزدیکی شهرک شاعر هنیگیف اصابت کرد؛ که البته آسیبی به کسی نرسید و آژیرهای خطر نیز بهدلیل آنکه این منطقه خالی از سکنه است، به صدا درنیامدند.

برخی منابع صهیونیستی نیز گزارش دادند که 4 راکت به اراضی اشغالی شلیک شده است؛ که 3 راکت به مرز غزه و یک راکت نیز به شاعر هنیگیف اصابت کرده است.

در همین رابطه گردانهای «عمر حدید» وابسته به گروه انصار بیتالمقدس مسئولیت شلیک این راکتها را بهعهده گرفت.

گروه تروریستی انصار بیتالمقدس که پس از بیعت با داعش به «ولایت سینا» تغییر نام داده است، در صحرای سینا فعالیت دارد و تاکنون عملیاتهای زیادی را علیه نیروهای ارتش و پلیس مصر انجام داده و شمار زیادی از آنها را کشته و یا مجروح کرده است.

این در حالی است که جنگندههای رژیم صهیونیستی، بامداد امروز ــ پنجشنبه ــ چندین حمله علیه مناطقی در مرکز و جنوب نوار غزه صورت دادند.

بهگفته این منابع، جنگندههای رژیم اشغالگر 3 موشک به پایگاه «گردانهای القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در غرب شهر «رفح» در جنوب نوار غزه شلیک کردند. این حمله تلفات مادی بهجای گذاشت.

این منابع افزودند، هواپیماهای جنگی «F16» همچنین پایگاه گردانهای القسام در غرب اردوگاه «النصیرات» در مرکز غزه را بمباران کردند. تلفات جانی این حملات تاکنون گزارش نشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار