امیر موسوی در قم:

آمریکا "شیطان درمانده" است

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رزمندگان فردو از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه جبهه حضور گسترده داشتند، گفت: آمریکا "شیطان درمانده" است و با وجود چنین رزمندگان دلاوری شک نکنید پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۸۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲ - 28May 2016

آمریکا

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی طی سخنانی در بیست و هفتمین یادواره 114 شهید روستای فردو در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس از کردستان در شمالیترین نقطه جبهه تا مهران، ایلام، بستان، هویزه، تپه چشمه طلائیه، کوشک، حسینیه، آبادان و دهانه اروند و... در جنوبیترین نقطه جای پای رزمندگان اسلام از روستای فردو مشهود بود.

وی افزود: اینها همه برکت هایی است که نشان می دهد یک روستا چگونه می تواند چنین جایگاهی را در دفاع مقدس و دفاع از حرم های اهل بیت(ع) داشته باشد و حماسه بیافریند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه 1000 رزمنده از روستای فردو بعضا بیش از 15 بار به جبهه اعزام شدند، خاطرنشان ساخت: طبق یک آمار 121 تن از جوانان فردو به شهادت رسیده اند و همه اینها از برکات انس با قرآن و ولایت و آثار انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در این روستاست.

وی افزود: شهیدان رهرو راستین راه ملازمت با اهل بیت(ع) و ولایت هستند؛ که در این راه نورانی جان به جانآفرین تسلیم کرده و نام خود را جاودانه ساختهاند.

موسوی ادامه داد: شهدا چراغ راه آیندگان شده اند تا این پیام را به نسل آینده بدهند که با از خودگذشتگی خدا را دیده و خود را ندیده اند و این همان کلید عزت و رستگاری است.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده های معظم شهدا، الگوسازی از شهدا در جامعه و تقویت روحیه دشمنستیزی ازجمله اهداف یادواره های شهداست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی بدلیل ماهیت ضد استکباری و ضد نظام سلطه، و آرمانخواهی و حقطلبی و عدم تبعیت از زورمداران و سلطهگران، از همان روز اول پیروزی انقلاب با نظام سلطه به سرکردگی طاغوت اعظم یعنی آمریکا درگیر بوده و این درگیری پایانناپذیر است.

جانشین فرمانده کل ارتش ابراز کرد: خصومت و دشمنی آمریکا با ایران همواره در رنگ و لعابی از فریب و تهدید جریان داشته و تعطیل هم نخواهد شد.

وی با اشاره به اعتراف سردمداران آمریکایی و اعضای سابق سیا به گزینه های روی میز و نقش دائمی آمریکا علیه ایران و نقش مخرب آن در منطقه خاطرنشان ساخت: هر جا جنگ و آشوب و خونریزی است، مستقیم یا غیر مستقیم پای آمریکا در میان است؛ بهطوری که آمریکا آرامش همه جا را در دنیا بر هم زده است.

موسوی با بیان اینکه آزمایش موشکی و قدرت دفاعی ما ربطی به آمریکا ندارد، تصریح کرد: قدرت دفاعی هر شخص و کشوری به خودش ربط دارد و اگر آمریکاییها واژه تغییر رفتار را به کار می برند، منظور آنها دست کشیدن از آرمانهای انقلاب و اسلام و ظلمستیزی، و تبعیت کردن بی چون و چرا از آنهاست؛ اما حاشا و کلا که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

وی افزود: خانواده های شهدای ما که عزیزترین کسان خود را تقدیم اسلام کردهاند، هرگز اجازه چنین چیزی را نخواهند داد و استکبار آرزوی تغییر رفتار در ایران را با خود به گور خواهد برد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با ذکر این نکته که مگر ما می توانیم نسبت به سرنوشت مظلومان و مسلمانان در اقصینقاط جهان بی تفاوت باشیم، گفت: ما پیرو آن مولایی هستیم که هنگام دزدیده شدن خلخال از پای زن یهودی فرمود که اگر مردی بر اثر شنیدن این حادثه دق کند، او را ملامت نکنید.

وی با بیان اینکه شرورترین رژیم، رژیم غاصب صهیونیستی است؛ که آمریکاییها از آن بهطور ویژه و بهعنوان دوست یاد میکنند، یادآور شد: امروز آمریکا در مقابل ایمان و ایستاگی و مقاومت و پایمردی ایران اسلامی "شیطان درمانده" است و تلاش میکند تا افول نکند.

موسوی تاکید کرد: شک نکنید دشمنی ما با آمریکا هیچگاه تغییر نخواهد کرد و هیچگاه دست از مبارزه برنخواهیم داشت و پیروزی قطعی با ماست.

وی در پایان با اشاره به فرازی از صلوات شعبانیه تصریح کرد: امروز تبعیت از محمد و آل محمد(ص) در رهروی ولایت و اطاعت از رهبر عزیزمان تجلی یافته است.

لازم به ذکر است که دومین روز از مراسم یادواره شهدای روستای فردو، با حضور صادقی استاندار قم، هاشمی و حسینی مدیران کل بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان یگان های ارتش در استان و جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار