حاشیه‌نگاری از یادواره شهدای روستای فردو؛

از بوسه جانشین فرمانده ارتش بر دستان پدر تا رونمایی از سایت شهدای فردو + تصاویر

دومین روز از بیست و هفتمین یادواره 114 شهید روستای فردو در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم که با حضور جانشین فرمانده کل ارتش برگزار شد، با حاشیه‌های زیبایی همراه بود.
کد خبر: ۸۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ - 28May 2016

از بوسه جانشین فرمانده ارتش بر دستان پدر تا رونمایی از سایت شهدای فردو + تصاویر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، دومین روز از بیست و هفتمین یادواره 114 شهید والامقام و سه شهید گمنام دفاع مقدس از روستای شهیدپرور فردوی قم، عصر روز ششم اردیبهشت با سخنرانی امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سخنان پر شور و آتشین امیر موسوی در خصوص استکبارستیزی و نفی رابطه با آمریکا به نحوی بود که چندین بار با تکبیر و تشویق حاضران روبرو شد.

در این مراسم، با حضور امیر موسوی، استاندار قم، رئیس شورای اسلامی شهر و سردار ابوالفضل شکارچی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، از پایگاه اطلاعرسانی شهدای فردو به نشانی  www.fordo.ir  رونمایی شد.

مجری برنامه در ادامه مراسم از پدر امیر موسوی خواست تا در جایگاه حاضر شود و در این حال، جانشین فرمانده کل ارتش بر دستان پدرش بوسه زد؛ متقابلا پدر وی نیز چفیهای بر گردن امیر انداخت. پدر امیر موسوی اهل قم و ساکن همین شهر است.

حضور یکپارچه فرماندهان و پرسنل آمادگاه شهید فراشاهی و پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) جلوه باشکوهی به مراسم بخشیده بود.

در این مراسم از دو تن از فعالان سایت یادواره شهدا به نام های حامد عسکری و حامد اکبری فردویی تقدیر شد.

پایانبخش مراسم، نوحهخوانی مجتبی رمضانی در وصف شهدا بود.

همچنین ویژهنامه 34 صفحهای مصور لالههای فردوس با معرفی شهدای روستای فردو و شهدای مدافع حرم با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم و ستاد یادواره، در این مراسم توزیع شد.

یادآور میشود نخستین شب از مراسم یادواره شهدا در باغ موزه دفاع مقدس و سومین روز آن جمعه هفتم خرداد در روستای فردو برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها