دو نمایش رادیویی به مناسبت رحلت امام خمینی "ره" و قیام پانزده خرداد

14 و 15 خرداد ماه ، دو نمایش رادیویی "وقتی که کوچک بودم " و " کرامت" به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
کد خبر: ۸۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ - 30May 2016

دو نمایش رادیویی به مناسبت رحلت امام خمینی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، "وقتی که کوچک بودم" که به مناسبت رحلت امام خمینی "ره " در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است درباره ی دانش آموزی خارجی است که در نامه ای که برای امام خمینی "ره" می نوسد ، درخواست می کند تا ایشان لباسی را به عنوان هدیه به او بدهند ، امام در پاسخ ، کتابی درباره ی زندگی حضرت محمد "ص" به وی می دهد. سرانجام این دانش آموز که در زمان ارتحال امام "ره " مسلمان شده است به ایران می آید و ....
 
در این نمایش رادیویی ؛ هنرمندانی چون:محمد پورحسن، شیما جان قربان، ماندانا محسنی، اکبر مولایی و محمدرضا قلمبر  به ایفای نقش می پردازند .
 
این نمایش به نویسندگی : سعید تشکری،  تهیه کنندگی : فرشاد آذرنیا ، کارگردانی : مهدی نمینی مقدم ، صدابرداری : رضا طاهری و افکت : محمدرضا قبادی فر ، 14 خرداد ماه ، ساعت 11:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.
 
همچنین روز 15 خرداد ماه ، نمایش "کرامت " با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می شود.این نمایش را نیزسعید تشکری نوشته و داستان دو دوست را روایت می کند که در جریان واقعه 15 خرداد دستگیر می شوند و...
 
این نمایش با هنرمندی : احمد ایرانیخواه، کرامت رودساز، علی میلانی، احمد گنجی و به کارگردانی : مهین فرد نوا، افکت : محمدرضا قبادی فر ، صدابرداری: رضا طاهری و تهیه کنندگی : ژاله محمد علی ، 15 خرداد ساعت 11:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

نظر شما
پربیننده ها