به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم عصر شعر، جلوه آفتاب در زنجان

معاون فرهنگی و قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مراسم عصر شعر، جلوه آفتاب، عصر امروز 11 خرداد در فرهنگسرای امام خمینی‌(ره) زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ - 31May 2016

برگزاری مراسم عصر شعر، جلوه آفتاب در زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، ابراهیم قاسمی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به عنوان یکی از اعضای ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برنامههای مختلفی را در این زمینه اجرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه به همین مناسبت برنامه شب شعر در شهرستانها و با همکاری انجمنها برگزار میشود، افزود: در همین راستا در شهرستان زنجان نیز مراسم شب شعر موضوعی با حضور شعرا برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: عصر شعر، جلوه آفتاب در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. این برنامه  امروز 11 خرداد ماه از ساعت 17 عصر برگزار میشود.

قاسمی اضافه کرد: این مراسم با همکاری انجمن ادبی فریاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار میشود، و هدف از برگزاری آن پاسداشت امام راحل است.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محافل انس با قرآن، نمایشگاه کتاب، نمایشگاههای هنری در قالب خوشنویسی، نقاشی و... و همچنین برپایی ایستگاههای صلواتی  به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامههای اجرایی، برگزاری جشنواره مطبوعات است؛ که برای دومین بار برگزار خواهد.

قاسمی با اشاره به اینکه فراخوان مربوط در زمینه جشنواره مطبوعات طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، اضافه کرد: این جشنواره در بخشهای مختلف برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها