تصاویر «حداد عادل» در مراسم بزرگداشت برادرش

آن چه پیش رو دارید، تصاویری است از مراسم بزرگ‌داشت «مجید حداد عادل» که برادرش «غلامعلی حداد عادل» در آن سخن‌رانی کرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ - 31May 2016

تصاویر «حداد عادل» در مراسم بزرگداشت برادرش

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، شهید «مجید حداد عادل»، به سال ۱۳۳۰ شمسی در تهران متولد شد. وی به سال ۱۳۴۸ شمسی، در شتهی رشته «مهندسى متالوژوى» وارد «دانشگاه صنعتى شریف» شد. مجید در سال هاى ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ به سبب فعالیتهاى مذهبى و سیاسى به زندان افتاد . به سال 1357 شمسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. به سال 1357 براى گذراندن یک دوره مدیریت به انگلستان رفت. با پیروزى انقلاب اسلامى  تحصیل را رها کرد و به ایران بازگشت. وى تا زمان شهادت، این مشاغل را بر عهده داشت: مسئولیت در دفتر نخست وزیرى، مسئولیت بخش فرهنگى جهاد سازندگى، نظارت بر انتشار مجلهى «جهاد سازندگى»، عضویت در شوراى مدیریت تولید رادیو، همکارى با شوراى عالى دفاع، معاونت سیاسى- ادارى استاندارى کرمانشاه، سرپرستى استاندارى کرمانشاه.
مجید حداد عادل در عصر روز سهشنبه هفتم مهر 1360 ، در جبهه «دارخوین» از ناحیه ى سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و بال در بال ملائک گشود. وی در «قطعه : 24، ردیف: 98، شماره:47» آرام گرفته است.

آن چه پیش رو دارید، تصاویری است از مراسم بزرگداشت شهید «مجید حداد عادل» (روز سوم یا هفتم پس از شهادت) که برادرش «غلامعلی حداد عادل» در آن سخنرانی کرد.

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار