دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه:

طرح تلاوت نور در ۵۰۰ مسجد استان کرمانشاه اجرا می‌شود

دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح تلاوت نور به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در بیش از ۵۰۰ مسجد استان کرمانشاه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 31May 2016

طرح تلاوت نور در ۵۰۰ مسجد استان کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، طیب صفری دبیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار داشت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد در دو حوزه کانونها و مؤسسات قرآن و عترت برنامههای ویژهای را به مناسبت ماه رمضان تدوین کردهاند.

دبیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه عنوان کرد: 500 مرکز در استان کرمانشاه جهت اجرای طرح تلاوت نور در ماه مبارک رمضان فعال هستند؛ که براساس این طرح در هر روز یک صفحه قرآن کریم تلاوت میشود.

صفری درباره سایر برنامههای کانونهای فرهنگی مساجد گفت: آموزش روانخوانی، روخوانی و تجوید قرآن کریم، برگزاری مراسمهای مذهبی، نشستها و محافل قرآنی در مساجد ازجمله برنامههایی است که به مناسبت ماه رمضان در مساجد و کانونها اجرا میشود.

وی از برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در کانونهای فرهنگی مساجد خبر داد و افزود: برگزاری کارگاههای تفسیر قرآن کریم، احکام و اعتقادات از دیگر برنامههای ماه رمضان است که از روحانیون اعزام شده برای این برنامهها استفاده میشود.

دبیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه بیان کرد: در لیالی قدر نیز برنامههای ویژهای در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در نظر گرفته شده است و مراسم عزاداری شهادت امام علی(ع) نیز برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار