«راهی برای رفتن» منتشر می شود

کتاب «راهی برای رفتن» نوشته مریم عرفانیان خاطرات یک پرستار زن از انقلاب و دفاع مقدس منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ - 01June 2016

«راهی برای رفتن» منتشر می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، مریم عرفانیان درباره کتاب «راهی برای رفتن» گفت: این کتاب درباره یکی از خانمهای پرستار مبارز در دوران طاغوت است که بعدها در دوران دفاع مقدس خواهر شهید میشود.

وی افزود: این خانم در دوران دفاع مقدس در منطقه جنگی حضور داشتند و در حادثه حج خونین سال 1366 جانباز میشوند.

عرفانیان ادامه داد: کتاب راهی برای رفتن به زمان تولد این خانم در زمان رضاشاه و وقایع آن دوران ازجمله کشف حجاب میپردازد و دربردارنده خاطرات سال 1366 بعد از حج خونین است.

وی گفت: سعی داشتم کتاب را بهگونهای بنویسم که هم سرگذشت پژوهشی باشد و هم برای خواننده جذابیت داشته باشد، ازاینرو این کتاب حالت رمان دارد که برای مخاطب جذاب است.

این نویسنده درباره پیغام این کتاب برای نسل آینده اظهار داشت: راهی برای رفتن به نسل آینده نشان میدهد که در دوران انقلاب آدمهایی بودند که با چه سختی با رژیم طاغوت مبارزه کردند. با چه سختی انقلاب را به دست آوردند و با چه سختی آن را حفظ میکنند.

عرفانیان نوشتن کتابهای دفاع مقدس را جدا از دیگر آثار میداند و معتقد است: احساس میکنم شهدا در زندگی ما حضور دارند و نوشتن این کتابها را با علاقه تمام مینویسم چرا که تا مدتی حال و هوای شیوه و روش زندگی شهدا مرا دگرگون میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار