جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد

تراکم بار خروج زائران از حرم مطهر و مدیریت و حضور صددرصدی پلیس راهور

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از حضور صددرصدی مأموران پلیس برای تسهیل در تردد زائران تا عادی شدن بار ترافیک معابر اطراف حرم مطهر حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: برای حضور زائران و شهروندان در نمازجمعه تهران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 03June 2016

تراکم بار خروج زائران از حرم مطهر و مدیریت و حضور صددرصدی پلیس راهور

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با توجه به پایان مراسم رسمی بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغاز بار خروج زائران از مراسم اظهار داشت: هماکنون بار خروج زائران از حرم مطهر حضرت امام(ره) آغاز شده و با برنامهریزیهای انجام شده، پیشبینی میشود که تراکم بار خروج با مدیریت کامل مأموران پلیس راهور بدون مشکل خاصی انجام شود.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور با آمادگی صددرصد تا عادی شدن بار ترافیکی معابر، در محل حضور فعال دارند، اعلام کرد: در پارکینگهای دهگانهای که برای استقرار اتوبوس زائران استانها اختصاص یافته، مسیرهای خروج نیز تعبیه شده تا بار خروج وسایل نقلیه استانها با هم تداخل نداشته باشد.

وی در گفتگو با فارس گفت: برای تسهیل در تردد زائران، محدودیت وسایل نقلیه سنگین اعمال میشود؛ محدودیت جزئی در معابر نداریم و فقط در محدوده عوارضی، اجازه دور زدن به خودروها را نخواهیم داد و در محلی بعد از عوارضی میتوانند خودروها مسیر را دور بزنند.

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ با توجه به برگزاری مراسم نماز جمعه در دانشگاه تهران اعلام کرد: برای شرکت باشکوه شهروندان و زائران در نماز جمعه تهران و تسهیل در تردد آنها، پیشبینیهای لازم شده است؛ ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی نمازگزاران آمادگی کامل را دارد و پلیس راهور در طول مسیر حضور فعال دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار