رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع):

اندیشمندان غربی تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را پیش گرفته‌اند

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: اندیشمندان غربی راه‌های مبارزه با اسلام را بررسی کرده و می‌خواهند مسلمانان را از جهاد در راه خدا دور کنند.
کد خبر: ۸۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ - 03June 2016

اندیشمندان غربی تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را پیش گرفته‌اند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله محمدجواد فاضل لنکرانی در همایش طلایهداران تبلیغ اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان هستیم که این ماه بهدلیل نزول قرآن از فضیلت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: روحانیون باید تلاش کنند شناخت نوجوانان و جوانان نسبت به قرآن افزایش یابد چراکه نسل جدید، امروزه با هجمههای مختلفی مواجه هستند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: روحانیون و علمای دینی باید معلومات و دانش خود را برای برقراری ارتباط با جوانان و نوجوانان افزایش دهند تا با تبلیغ مناسب و بهروز دین مبین اسلام، جوانان را از گمراهی و هجمههای فرهنگی و مبتذل غرب نجات دهند.

آیتالله فاضل لنکرانی تصریح کرد: در حال حاضر اندیشمندان غربی با تمام تلاش خود راههای مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص) را بررسی و دنبال میکنند و با تدارک نقشههای شوم، سعی دارند مسلمانان را از دین اسلام دور کرده و شرایطی را ایجاد کنند که جهاد در راه دین و در راه خدا برای همیشه از بین برود.

وی بیان کرد: توطئههای بسیاری علیه جهان اسلام در حال انجام است که رسالت روحانیون و علمای دینی در هدایت مردم به راه درست و تبیین و آگاهیبخشی نسبت به نقشههای شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما
پربیننده ها