به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

طلوع ماه رمضان در شبکه افق با با 10 برنامه مستند و ترکیبی

شبکه افق در ماه مبارک رمضان با 10 عنوان برنامه ترکیبی، مستند و پخش جزء خوانی قرآن کریم از حرم امام رضا (ع) به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.
کد خبر: ۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 04June 2016

طلوع ماه رمضان در شبکه افق با با 10 برنامه مستند و ترکیبی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس؛ برنامه ترکیبی «کدبانو» با موضوع پخت و پز و تهیه افطاری توسط خانواده ایثارگران، در 28 قسمت 26 دقیقه ای هر روز ساعت 20 از شبکه افق پخش خواهد شد.

برنامه «ماه نشان» ویژه ماه مبارک رمضان نیز با موضوع فعالیت های مردمی، برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است؛ این برنامه شامل بخش های مختلف با محوریت موضوع خدمات اجتماعی ساخته می شود. حسین یکتا و بیژن نوباوه برنامه را اجرا می کنند و علاوه بر گفت وگو با مهمانان، میان برنامه هایی شامل فیلم های مستند به نمایش در می آید؛ «ماه نشان» را می توانید هر شب ساعت 22:30 از شبکه افق تماشا کنید.

«آفتابگردان» هم عنوان برنامه ای ترکیبی و 12 قسمتی است که در این ماه مبارک از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت؛ این برنامه در هر قسمت به زندگی زنان تازه مسلمان غیر ایرانی می پردازد.

زندگی طلاب موفق در عرصه تبلیغ نیز در قالب مجموعه 13 قسمتی «سفیران هدایت» به تهیه کنندگی سید محمد هاشمی در ماه رمضان امسال در این شبکه به تصویر کشیده می شود؛ این برنامه ساعت 19:30 روی آنتن می رود.

«اسلام از درون» عنوان مستندی هفت قسمتی است که به معرفی سنت های مسلمانان در کشورهای اسلامی می پردازد و ماه رمضان امسال از شبکه افق پخش خواهد شد.

همچنین در ماه مبارک رمضان امسال، جاذبه های طبیعی، معماری و فرهنگی کشورهای اسلامی در قالب مستند هفت قسمتی «طعم ها» به تصویر کشیده می شود؛ علاوه بر آن، مستند 10 قسمتی «رودخانه ای که به سمت غرب سرازیر می شود» با موضوع تاریخ غنی خاورمیانه به عنوان نقطه شروع تمدن بشر و گسترش اسلام، روی آنتن می رود.

«حقیقت» عنوان مجموعه مستندی است که در 10 قسمت 30 دقیقه ای پاسخی به پرسش های معرفتی انسان امروز در زمینه فلسفه و هدف آفرینش و آینده انسان و جهان می دهد، در ماه رمضان امسال از شبکه افق پخش خواهد شد.

برنامه «عصر» با تهیه کنندگی و اجرای نادر طالب زاده نیز در ماه مبارک رمضان، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 21 و با موضوعات و عناوین مختلف، از این شبکه پخش می شود.

علاوه بر این شبکه افق در نظر دارد مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر امام رضا(ع) را نیز هر روز به صورت زنده پوشش دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار