فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

کشف محموله‌ 4 میلیاردی مخزن‌های نیتروژن و سم‌های گیاهی قاچاق

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف محموله 4 میلیارد ریالی مخزن‌های نیتروژن و سم‌های گیاهی قاچاق در شهرستان رباط کریم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ - 06June 2016

کشف محموله‌ 4 میلیاردی مخزن‌های نیتروژن و سم‌های گیاهی قاچاق

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار محسن خانچرلی اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان رباط کریم در پی گشتزنی در محورهای اصلی، اتوبان تهران ـ ساوه به دو دستگاه خودروی سنگین مشکوک شده و به راننده آنها دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی خودروها را متوقف کرده و در بازرسی به عمل آمده از قسمت بار یکی از خودروها موفق به کشف 10 هزار لیتر سم گیاهی قاچاق به ارزش 2.5 میلیارد ریال و در بازرسی از خودروی دیگر تعداد 291 مخزن گاز نیتروژن خارجی قاچاق به ارزش 1.5 میلیارد ریالی را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند، بیان داشت: متهمان در بازجوییهای پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشتند که محمولههای قاچاق کشف شده را از استانهای شرقی و غربی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آنها به تهران بزرگ را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشدهاند.

خانچرلی ادامه با اشاره به اینکه ارزش ریالی محمولههای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 4 میلیارد ریال ارزیابی شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودروی سنگین نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان متذکر شد: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار