مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ورزش جانبازان و معلولان قم در بسیاری از رشته ها پرفروغ بوده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: باشگاه ایثار برای ورزش قم افتخارات و موفقیت‌های زیادی کسب کرده و ورزش جانبازان و معلولین قم در بسیاری از رشته‌ها موفق و پرفروغ بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ - 08June 2016

ورزش جانبازان و معلولان قم در بسیاری از رشته ها پرفروغ بوده است

به گزارش دفاع پرس از قم، حسن عابدی طی سخنانی در جلسه استاندار قم با اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم ابراز کرد: خوشبختانه باشگاه ایثار فعالیتهای چشمگیری در ورزش قم داشته و موفقیتهای خوب و قابل توجهی نیز کسب کرده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تیمهای مختلفی به نمایندگی از قم در رشتههای گوناگون در مسابقات لیگهای ورزش کشور حضور دارند و وظیفه ما تیمداری در سطح حرفهای نیست اما به سهم خود همواره سعی کردهایم از ورزش جانبازان و معلولین حمایت و پشتیبانی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در سالی که سپری کردیم نزدیک به 80 تیم به نمایندگی از ورزش قم در رقابتهای لیگ باشگاههای کشور در رشتههای گوناگون به میدان رفتند و هر یک از این تیمها انتظارات و شرایط خاص خود را دارند اما به واقع تیم ایثار برای ورزش قم با کسب دو قهرمانی در سال گذشته عملکرد خوبی داشته است.

وی یادآور شد: بیش از 10 درصد مدالهای کسب شده ورزش کشور از میادین برونمرزی سال قبل، نتیجه همت و تلاش ورزشکاران و قهرمانان این استان است و بالطبع ما باید نگاهی مساوی به تمام رشتهها، تیمها و ورزشکاران خود داشته باشیم و جانبازان و معلولین نیز از نگاه حمایتی این اداره کل برخوردار هستند.

عابدی با اشاره به محدودیت امکانات تصریح کرد: ما توان مالی آنچنان برای کمک به تمام تیمهای ورزشی استان قم را نداریم اما امسال هم از هیچ کمکی به تیم ایثار و ورزش جانبازان و معلولین دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: ورزش جانبازان و معلولین برای قم در بسیاری از رشتهها موفق و پرفروغ بوده و با پیگیریهایی که از طریق هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین صورت میگیرد امسال نیز تعامل و پشتیبانی خوبی از این عزیزان صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه ما دو سالن ورزشی به این قشر اختصاص دادهایم که نیازهای آنان را رفع کند و در سایر موارد نیز آماده حمایت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار