رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاوت‌ قاریان کشور/تصاویر

در نخستین روز ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی به دیدار با مقام معظم رهبری رفتند و در این محفل نورانی تلاوت‌هایی اجرا شد که مورد رضایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ - 08June 2016

رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاوت‌ قاریان کشور/تصاویر

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،  در طلیعه ماه مبارک رمضان جامعه قرآنی به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتند و در محفلی زیبا چند ساعتی را در محضر قرآن سپری و روزه نخستین روز ماه مبارک رمضان را در جوار مولایشان افطار کردند.

 

 

این دیدار از حدود ساعت 17:15 و با تلاوت سیدمصطفی حسینی آغاز و در ادامه گروه تواشیح یزد متشکل از گروههای ثقلین و بینات به اجرای برنامه پرداختند و تلاوت هادی موحدامین و جمعخوانی قرآن گروه تواشیح قم متشکل از گروههای معراج و میعاد این شهر به همراه تلاوت مهدی ساعد قاری همدانی بخش بعدی این محفل نورانی بود.

در ادامه قاری نوجوان علیرضا اسحاقی و پس از آن حمید شاکرنژاد قاری بینالمللی کشورمان از مشهد آیاتی از قرآن را تلاوت کردند و سپس گروه تواشیح منتخب خوزستان متشکل از تعدادی از موشحان مبتهلان این استان به اجرای برنامه پرداخت. همچنین تلاوت عبدالناصر حرک از مصر، اجرای ابتهال توسط حسین رفیعی و تلاوت استاد احمد ابوالقاسمی به همراه دعای ختم قرآن توسط غلامرضا شاهمیوه اصفهانی از دیگر آیتمهای این محفل نورانی بود و در پایان رهبر معظم انقلاب دقایقی را برای حاضران سخنرانی کردند.

 

 

توصیه رهبر معظم انقلاب به برپایی جلسات ویژه تلاوت و استماع از نکات مهم سخنان معظمله بود و ایشان به زیباخوانی قرآن البته با تکیه بر معنی تأکید داشتند که باید جامعه قرآنی و مسئولان در این راستا گامهای مهم و اساسی بردارند.

از حواشی جالب این دیدار میتوان به اشکهای رهبر معظم انقلاب هنگام اجرای گروه تواشیح منتخب یزد اشاره کرد و ایشان در ابتدای سخنان خود هم برای عزیزان درگذشته در فاجعه منا که سال گذشته در این محفل به تلاوت پرداختند علو درجات را درخواست کردند.

 

 

استقبال پرشور جامعه قرآنی از این محفل نورانی از دیگر نکات جالب برنامه امسال بود و میتوان گفت جمعیت حاضر در دیدار امسال نسبت به سالهای گذشته بینظیر بود. همچنین عدم اجرای هیچیک از حفاظ قرآن در این برنامه از دیگر نکات دیدار امسال بود که سبب ناراحتی این عزیزان هم شده بود.

 

 

رضایت مقام معظم رهبری از تلاوت مهدی ساعد قاری همدانی سبب شادی این قاری ممتاز شده بود و وی درخصوص گفتوگویش با معظمله گفت: حضرت آقا ضمن تحسین تلاوت من فرمودند: صدای بسیار زیبایی دارید و بر روی این صدا بیشتر کار کنید.

هادی موحد امین هم درباره سخنان رهبری معظم انقلاب پس از تلاوتش گفت: مقام معظم رهبری پس از تلاوت ضمن ابراز رضایت از تلاوتم فرمودند: تلاوت شما خیلی خوب بود، تکرارها و تأکیدها به جا بود و پس از لحظهای مکث بیان کردند: شما استادانه خواندید و به قیافه شما نمیخورد به این خوبی قرآن بخوانید.

منبع:افکار نیوز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار