فراخوان دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج در چهار محال و بختیاری

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان از برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج در چهار محال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ - 09June 2016

فراخوان دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج در چهار محال و بختیاری

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان از برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج در چهار محال و بختیاری خبر داد.

مجتبی بیگی با اعلام این خبر گفت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای تحقق آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در نیل به فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی، تحت تعالیم آسمانی اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه و آله و سلم) و با هدف شناسایی و جذب هنرمندان بسیج، با تاکید بر نگارش نمایشنامه های جدید با هدایت و نظارت استاد راهنما و حمایت از تولید و اجرای نمایش و پرهیز از آثار تکراری و با تکیه بر توان هنرمندان بسیجی دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان را در سال 1395 با موضوعات ذیل برگزار می کند.

1) ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومتی

2) ادبیات پسااستعماری، نمایش و مدافعان حرم

3) ادبیات مقاومت، نمایش و شهدای حرم

4) ادبیات دفاع مقدس، نمایش و شهدای غواص

5) ادبیات جنگ، نمایش و استعمار مدرن

6) ادبیات زنان، نمایش و گوهر آفرینش

7) ادبیات متعهد، نمایش و رسانه های مجازی

8) ادبیات پسااستعماری، نمایش و تهاجم فرهنگی

9) ادبیات پسااستعماری، نمایش و مقام والای زن

10) ادبیات پایداری، نمایش و حجاب و عفاف

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان، تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج در بخش های نمایش صحنه ای، نمایش میدانی و خیابانی و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار می شود .

وی گفت: باتوجه به رویکرد و تاکید مسئولان جشنواره بر نگارش نمایشنامه های جدید و تولید آثار نو بر اساس اهداف و اولویتهای موضوعی اعلام شده، دبیرخانه در مرحله اول صرفاً پذیرای خلاصه داستان نمایش های ارسالی بوده و از پذیرش نمایشنامه و خلاصه داستان نمایش هایی که قبلا اجرای عمومی یا جشنواره ای داشته اند معذور می باشد و فقط نمایشنامه های تولیدی طی فرآیند فراخوان مجوز حضور در بخش های صحنه ای و خیابانی و مسابقه نمایشنامه نویسی را خواهند داشت .

بیگی از هنرمندان هنرهای نمایشی دعوت کرد جهت اخذ اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در جشنواره به کانون های بسیج هنرمندان استان واقع در شهرستان های شهرکرد، اردل، کیار، بروجن، لردگان، فارسان و کوهرنگ، مراجعه و یا با شماره ( 03832242864 ) دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج استان چهار محال وبختیاری تماس بگیرند.

وی مهلت دریافت و تکمیل و ارسال فرم و مدارک و خلاصه داستان نمایشنامه ها را تا دهم تیرماه 95 عنوان کرد و گفت: آثار پذیرفته شده در تاریخ 31 تیر اعلام خواهد شد.

بیگی زمان تحویل نسخه کامل نمایشنامه های پذیرفته شده به همراه مدارک پیوستی را 25 شهریور95 و تاریخ بازبینی آثار را آبان ماه دانست و افزود: اجرای عمومی نمایشنامه های پذیرفته شده از 12 آذرماه آغاز و تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت و مرحله نهایی در دهه فجر امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها