فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون در استان کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۸۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ - 11June 2016

کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار منوچهر اماناللهی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در فرمانده نیروی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون به دنبال تلاشهای انجام شده توسط نیروی انتظامی، حدود 200 کیلوگرم مواد مخدر در طول عملیاتهای مختلف کشف شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف بیش از 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول عملیات چند روز گذشته خبر داد و افزود: 78 کیلوگرم از کشفیات از نوع تریاک و مابقی از نوع مواد حشیش است.

امانالهی با اشاره به اینکه قاچاقچیان به وسیله یک دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه خودروی اسپورتیج اقدام به حمل مواد مخدر کردهاند، بیان کرد: قاچاقچیان از مرزهای شرقی کشور وارد شده و در هنگام ورود به استان براساس اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در هنگام انتقال مواد مخدر در مرزهای استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این میزان از مواد مخدر از دو باند مواد مخدر کشف شده است، خاطر نشان کرد: هفت نفر از قاچاقچیان باندهای مذکور توسط نیروهای انتظامی در طول عملیاتهای اخیر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان در ملأعام را از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود: با هرگونه روزهخواری در ماه مبارک رمضان برخورد لازم انجام میشود.

وی با بیان اینکه در موضوع پوششهای مناسب شرایع اسلامی با مراکز توزیع کننده البسه نامناسب و غیرقانونی برخورد میشود، افزود: در راستای توزیع و نظارت بر اماکن عمومی که البسه نامناسب توزیع میکنند بیشتر از طریق تذکر لسانی ارشاد انجام می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار