فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی:

خراسان‌جنوبی 89 شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان ‌اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون 3700 شهید در این راه داده است گفت: خراسان‌جنوبی 89 شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم کرده است.
کد خبر: ۸۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ - 11June 2016

خراسان‌جنوبی 89 شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

به گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی سرهنگ شجاع خاطرنشان کرد: مبارزه با خردهفروشی را به طور ویژه در سال 1395 در دستور کار داریم و به دنبال اجتماعیکردن مبارزه با موادمخدر هستیم.

وی یادآور شد: هرکدام از دستگاههای مختلف، متولی بخشی ازمبارزه با موادمخدر هستد که شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در استان، متولی هماهنگی این دستگاههاست.

مرز خراسانجنوبی، شدیدا کنترل میشود

فرمانده انتظامی خراسانجنوبی تأکید کرد: مرز خراسانجنوبی، شدیدا کنترل میشود و ورود موادمخدراز مسیر مرز استان، بسیار جزئی است که مرزبانی استان با آن برخورد میکند.

سرهنگ شجاع بابیان این که موادمخدری که وارد استان میشود، حالت گذراست گفت: امیدواریم روزی برسد که حتی یک گرم موادمخدر وارد استان نشود.

وی تصریح کرد: به دلیل خشکسالی، بیکاری و برخی معضلات اجتماعی ممکن است کانونهای موادمخدر، جوانان را به سمت خود بکشانند که به خانوادهها هشدار میدهیم این اجازه را ندهند.

موادمخدر، غیرت و اخلاق را از بین میبرد

سرهنگ شجاع متذکر شد : اگر اعتیاد از یک در وارد شود، از درِ دیگر، غیرت، شهامت و اخلاق خارج میشود و هستی فرد از بین میرود.

وی عدم آشنایی و آگاهی، عدم نظارت والدین، چشم و هم چشمیها و کمنیاوردنِ افراد در جلسات را از جمله علل گرایش به موادمخدر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خراسانجنوبی، افزایش علم و آگاهی و دنبالهروی از احکام دینی را از راههای مبارزه با موادمخدر برشمرد.

سرهنگ شجاع گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی در مساجد، محلات، مدارس و دانشگاهها و اطلاعرسانی در سطح شهر جهت افزایش آگاهی مردم در مبارزه با موادمخدر در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تعامل خوبی بین مجموعه انتظامی و مراکز آموزشی برقرار است و جلسات ماهیانه داریم که مسائل را رصد میکنیم.

فرمانده انتظامی خراسانجنوبی تصریح کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، از مردم خواهش میکنیم مجموعه پلیس را از خودشان بدانند و همکاری کنند تا جامعهای پاک و عاری از موادمخدر داشته باشیم .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار