فرزند شهید مدافع حرم:

پیام محبت‌آمیز رهبری به شهدای مدافع حرم عطش شهادت پدر را بیشتر می‌کرد

فرزند ارشد سردار شهید سید علی منصوری با بیان اینکه شهید در طول زندگی تابع ولی‌فقیه زمان بود، گفت: پیام محبت‌آمیز رهبری به شهدای مدافع حرم عطش شهادت پدر را بیشتر می‌کرد.
کد خبر: ۸۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ - 11June 2016

پیام محبت‌آمیز رهبری به شهدای مدافع حرم عطش شهادت پدر را بیشتر می‌کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید محسن منصوری در گفتوگویی در نیشابور اظهار کرد: پدر در هشت سال دفاع مقدس بیش از 80 ماه را در جبهههای حق علیه باطل و در مناطق جنوب و کردستان در کنار شهید کاوه به دفاع از انقلاب پرداختند و در این سالها چندین بار به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بودند.

وی تصریح کرد: پس از پایان جنگ در لباس سپاه پاسداران وظیفه خود را در دفاع از انقلاب ادامه دادند تا اینکه در سال 86 در حالی که فرمانده گردان زرهی تیپ 21 امام رضا (ع) نیشابور بودف بازنشسته شدند.

فرزند شهید مدافع حرم ادامه داد: همیشه پدر این جملات شهید باکری مبنی بر سه دسته شدن رزمندگان دفاع مقدس بعد از جنگ را یادآوری و دعا میکردند که تا آخر عمر در خط مدافعان رهبر معظم انقلاب و دفاع از انقلاب باشند.

منصوری تأکید کرد: همه دوستان و آشنایان اذعان دارند که ایشان در طی زندگی تابع ولیفقیه زمان بودند و از نفاق موجود در کشور، خون دل میخوردند و تمام تلاش خود را برای تنویر افکار عمومی و بصیرت افزایی انجام دادند.

وی به نحوه اعزام پدر به جبهه سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: پس از شروع فتنه سوریه، تحمل پدر برای ماندن در اینجا تمام شد و ایشان تمام تلاش خود را کردند که به این جنگ حق علیه باطل اعزام شوند.

این فرزند شهید مدافع حرم گفت: با توجه به جانبازی که علاوه بر وجود زخمهای جنگی، اثرات شیمیایی نیز هرازگاهی خود را نشان میداد، پدر دست از تلاش برنداشت و با پیگیریهای فراوان درنهایت برای اولین بار حدود یک ماه پیش و در روز سه شعبان به این عملیات مستشاری اعزام شد.

منصوری با یادآوری روز اعزام سردار شهید سید علی منصوری به سوریه بیان کرد: از هفته قبل از اعزام روحیه ایشان کاملاً تفاوت کرده بود بهنحویکه بر همه ما آشکار شده بود که رفتن ایشان برگشتی به همراه نخواهد داشت، اشک شوق دفاع از اسلام تا آخرین لحظه خداحافظی با ایشان بود و هرگز خانواده و دنیا نتوانست بر سر راه آرمان ایشان بایستد.

وی با اشاره به روحیات پدرش گفت: همیشه غبطه جا ماندن از شهدا و تنها ماندن پس از دفاع مقدس با ایشان بود و در کنار علاقهای که به امام خامنهای داشتند و شنیدن پیامهای محبتآمیز رهبر معظم انقلاب نسبت به شهدای مدافع حرم، عطششان روزبهروز نسبت به حضور در این جبهه بیشتر میشد بهنحویکه زمان خداحافظی با خانواده شوق شهادت ایشان برای همه ما ملموس بود.

فرزند ارشد سردار شهید سید علی منصوری ادامه داد: خدا را شکر که ایشان پس از حدود یک ماه عملیات مستشاری در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیدند و این باعث سرافرازی خانواده ما است.

منصوری با یادآوری آخرین تماس شهید گفت: همیشه قبل از ماه رمضان بستههای غذایی برای افراد نیازمند محیا میکردند و آنها را به دست مستمندان میرساندند، در تماس آخر پیگیر بودند که این مواد غذایی هر چه سریعتر به دست خانوادههای موردنظر برسد و این روحیه که هیچوقت از مردم غافل نبودند برای ما به یادگار مانده است.

وی تأکید کرد: یقیناً نبود ایشان برای ما سخت و ناراحتکننده است و الان که حضور فیزیکی ایشان را حس نمیکنیم برایمان تحملش بسیار دردآور است ولی این افتخار برای ما بسیار ارزشمند است و برای این هدیهای که به حضرت زینب (س) دادهایم هرگز گریه نمیکنیم و اجازه نمیدهیم دشمن شاد شود.

فرزند این شهید مدافع حرم ضمن سلام به رهبر معظم انقلاب و خطاب به ایشان گفت: درست است که پدر از جمع ما رفت و افتخار فرزندی شهید را برای ما بهجای گذاشت ولی من به همراه برادرانم اعلام میکنیم با اذن ایشان آماده حضور در جبهههای دفاع از حرم عقیله بنیهاشم (س) هستیم و تا آخرین قطره خون پای آرمانهای انقلاب و امام خامنهای خواهیم ایستاد و دعا میکنیم افتخار فرزند شهید، روزی به فرزندانمان نیز برسد تا شرمنده خون شهدا نشویم.

سردار شهید سید علی منصوری که صبح پنجشنبه در منطقه خان طومان سوریه و در عملیات مستشاری و دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید؛ از او دو دختر و پنج پسر به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم بهزودی به اطلاع امت حزبالله خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار