به میزبانی هیئت ثارالله:

برگزاری مراسم هفتم تیر در حسینیه شهداء زنجان

مراسم هفتم تیر در حسینیه شهدا و گلزار شهدای پایین با سخنرانی آیت الله حسینی زنجانی و مداحی مهدی رسولی در زنجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 13June 2016

برگزاری مراسم هفتم تیر در حسینیه شهداء زنجان

 گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، سید سعید حسینی اظهار کرد: مراسم هفتم تیر در حسینیه شهدا و گلزار شهدای پایین برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اضافه کرد: سخنران این مراسم نیز آیتالله سید محمد حسینی زنجانی خواهد بود، همینطور در این مراسم مهدی رسولی مداحی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از اول تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر شناساندن بیش از پیش شهدای هفتم تیر به جوانان است که بر همین اساس نیز برنامهها اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم شب شعر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری مسابقات ورزشی بانوان، برگزاری جلسات با اساتید حقوقدانان دادگستری و ... از جمله برنامههایی است که به مناسبت هفته قوه قضائیه اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات در فضای مجازی، مسابقات فرهنگی، برپایی میزگرد و برپایی مراسم قرآنی در هفته قوه قضائیه خبر داد و بیان کرد: محافل قرآنی در حدود 10 مسجد در چند پارک پرتردد شهر با هدف جذب جوانان برگزار میشود.

حسینی برگزاری نمایشگاه قرآنی، ملاقات با زندانیان و اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط را از دیگر برنامههای اجرایی هفته قوه قضائیه به صورت سالانه عنوان کرد و گفت: تبیین خط ولایی شهید بهشتی وظیفه همگان است و باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار