در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام پدر شعر انقلاب

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که خیابان حجاب یا دانشگاه به نام استاد حمید سبزواری تغییر نام پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ - 14June 2016

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های تهران به نام پدر شعر انقلاب

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، غلامرضا انصاری در دویست و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است هر چه سریعتر کار نامگذاری یک خیابان به نام پدر شعر انقلاب ایران در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: پیشنهاد می کنم خیابانی که قرار است به نام این شاعر نامگذاری شود یا خیابان حجاب و یا خیابان دانشگاه، تغییر نام پیدا کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم تدفین حمید سبزواری اظهار کرد: شاعر بزرگ انقلاب فردا و طی مراسمی در سبزوار به خاک سپرده خواهد شد و نیاز است اعضا در شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی، پاداش قابل توجه به این شاعر بزرگ انقلاب دهند.
 
راستگو: اول تحقیق کنید بعد نامگذاری کنید
 
در ادامه این جلسه الهه راستگو، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نامگذاریهای بدون تحقیق و بررسی در شهر تهران تصریح کرد: متاسفانه زمانی که یک شخصیت مهم در کشور فوت می کند؛ اعضا بدون برنامه نسبت به نامگذاری اقدام کرده و اگر همینطور پیش رود تا چند وقت آینده دیگر خیابانی در تهران برای نامگذاری پیدا نخواهد شد.
 
وی تصریح کرد: نامگذاری خیابانهای حجاب و دانشگاه در مقاطع حساسی صورت گرفته که نیاز به این نامها بوده و نباید با تصمیمات احساسی نسبت به نامگذاری ها اقدام کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار